Gå til innhold

Svenske reiseselskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter ulike svenske reiseselskap, men har ikke peiling på navn eller hvor jeg i det hele tatt skal begynne å lete... :o :oops:

Ofte kan det kanskje lønne seg å reise via Sverige, ikke sant?!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har reist fra Gøteborg, og da var det langt billigere enn tilsvarende reisemål fra Norge.

Vi kjøpte restplass, mulig det var derfor (at de dumper restplassene tidligere og lavere enn i Norge).

Legger til at på Landvetter trenger man ikke bestille parkeringsplass på forhånd....altså mange plasser...og det er ikke dyrere enn på gardermoen. :)

Skrevet

Takk, takk folkens!! :)

Skal titte og regne litt... :wink: :-)

Skrevet

Nå vet ikke jeg helt hvilken type av reise du leter etter, men om du skal reise langt, til Mexico eller Dominikanske eller liknende så vil jeg anbefalle deg å lete på britiske reiseselskaper.

Vi reiste fra London i fjor, to personer, tur/retur Cancun for under 5000 kr - for begge :kul: !!

Det blir litt ekstra planleggning ettersom du mest sansynlig må overnatte i London ihvertfall en natt, men til den prisen er det jo absolutt verdt det.

Gå inn på www.cheapflights.co.uk og se om du finner noe interessant.

Jeg svarer gjerne på spörsmål om du behöver praktiske råd.

Gjest Anonymous
Skrevet
Vi reiste fra London i fjor, to personer, tur/retur Cancun for under 5000 kr - for begge :kul: !!

Det blir litt ekstra planleggning ettersom du mest sansynlig må overnatte i London ihvertfall en natt, men til den prisen er det jo absolutt verdt det.

Eller så kan jo to personer reise t/r Landvetter - Mexico for kr. 5.200,- for begge...uten ekstra planlegging og overnatting. :wink:

Skulle jeg vært borte i lang tid ville jeg nok vurdert å reise fra England eller Tyskland, men gjelder det f.eks. kun en 2 ukers ferie, så synes jeg det går bort for mye tid i å komme seg til f.eks. London. Tid er også penger.

Skrevet

Hmm, jeg er nysgjerrig på hvor du finner reise til Mexico fra Landvetter to uker, to personer for 5200,-...?

Ikke engang på siste minuten har jeg sett denne prisen.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hmm, jeg er nysgjerrig på hvor du finner reise til Mexico fra Landvetter to uker, to personer for 5200,-...?

Ikke engang på siste minuten har jeg sett denne prisen.

Var enten svenske ving, always eller apollo...jeg husker ikke helt nå.

N.kr. 2.600,- pr. pers t/r for flysete (bestiller aldri hotell på forhånd).

Vi trodde vi hadde gjort et kupp..helt til vi kom i snakk med et svensk par på flyet som hadde betalt SEK 995,- pr. pers t/r. De luringene hadde ringt direkte til reisebyrået istedenfor som oss som forholdt oss til internettsidene til reiseselskapet.

Skrevet

Ok da gjest, jeg får se meg slått denne gang, ditt pris var faktisk bedre enn mitt... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Ok da gjest' date=' jeg får se meg slått denne gang, ditt pris var faktisk bedre enn mitt... :ler:[/quote']

Det gjør vel ikke noe. Du ga meg en link jeg kanskje kan bruke en gang...og jeg ga deg et tips du kanskje kan bruke en gang. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...