Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2002 #1 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg har lenge vært ute etter en fast elsker. Har hatt en i fire år som jeg har hatt det fantastisk med... Men grunnet omstendigheter hos han privat så er det nå avsluttet. Men det er så vanskelig å finne en mann som vil ha et reint seksuelt forhold. Jeg trodde det var noe en hver mann drømte om. Men er det at når det kommer til stykket så tør de ikke. De liker godt det de får og vil gjerne ha mer.... men det virker som om i det øyeblikket jeg foreslår dette så får de panikk... Jeg vet at en del av de ikke tror det er mulig å gjenomføre...uten at det blir rot av det. Men er menn feige når det kommer til stykket.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. august 2002 #2 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg tror det er godt mulig å finne en fast elsker. Men for guds skyld ikke si det direkte til han. Jeg tror han da vil bli livredd. All slags senarioer kommer til å løpe gjennom hans hode,...forpliktelser, blir hun sur hvis jeg ikke sover over, blir hun sur hvis jeg ikke ringer, blir hun sur hvis jeg finner en annen....osv. Tror nok gutten føler en viss forpliktelse over å skulle være i et fast forhold som er av ren seksual art. Kanskje man bare må ta det som det kommer................. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest georg Skrevet 13. august 2002 #3 Del Skrevet 13. august 2002 Pussig vinkling av en kvinne... Som oftest er det mange menn som gjerne vil ha en del sex, uten forpliktelser, og deretter sklir unna når hun lanserer familiemiddager, introdusering overfor sine barn osv... ...derfor var det litt utradisjonelt, at du har den innfallsvinkelen... Tror jeg setter en hundrelapp på at sjansen er større for at du treffer flere menn som oppfyller dine ønsker, enn de du kaller "feiginger".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2002 #4 Del Skrevet 13. august 2002 Hmm hei igjen Ja fikk noe å tenke på der For jeg er nok kanskje litt for ærlig... Jeg ligger liksom ikke skjul på hva jeg er ute etter. For jeg er ikke typen til å gå på byn for å finne meg noe... og ikke vil jeg ha et fast forhold av mange grunner... men vil så gjerne ha en fast elsker som kommer ...og som ønsker å tilfredstille meg ...og som vil la meg tilfredstille han... Hmm kanskje jeg får gå litt mer forsiktig frem da... Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 13. august 2002 #5 Del Skrevet 13. august 2002 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 13. august 2002 #6 Del Skrevet 13. august 2002 Enig med georg her, kan ikke helt forstå at det skulle være så vanskelig for en kvinne å finne seg en fast elsker. Skulle tro at mange menn hadde satt pris på å ha et slikt forhold, et gjensidig forhold basert på uforpliktende sex. Kanskje gir du signaler som hentyder at du ønsker noe mer? At de etter hvert får et inntrykk av at du forventer mer av dem enn det du sier at du gjør? Vet ikke, men det måtte være herlig for 2 single mennesker å kunne "utnytte" hverandre på en slik måte, så lenge man er enige om betingelsene og aksepterer at den andre ikke skal stille opp til alle døgnets tider, men at man kommer sammen når begge har lyst. Ulempen her er selvsagt at man over tid kan utvikle følelser for hverandre som man først ikke hadde, og at disse følelsene kanskje ikke er gjensidige fra den andre personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2002 #7 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg lurer litt på hva en legger i begrepet "fast elsker". Jeg har akkurat avsluttet et laaangt forhold og er ikke klar for noe nytt forhold. Men behovet for sex er jo der like fullt. Forleden traff jeg en herlig fyr på en fest som jeg hadde fantastisk sex med. Sa til han at jeg ikke ville ha noe forhold, men at en elsker ville det vært vidunderlig å ha. Han ringte meg etter et par tre dager og vi møttes igjen og hadde det like fantastisk. Dette kunne jeg godt tenke meg å fortsette, men vet ikke helt hvilke "spilleregler" som gjelder i og med at jeg ikke har gjort dette før. Han har nå besøk nordfra og er "tide up" fra forrige uke til besøket reiser i morgen (aner ikke hvem som er på besøk og har ikke spurt). Skal jeg da vente til han eventuelt kontakter meg, eller sende han en melding om at jeg ser frem til å treffe han når besøket har reist? Snakker man med en elsker om stort og smått eller har man kun sex? Hvor går egentlig grensen mellom å være "faste elskere" og å være kjærester? Bør vel ta en prat med han neste gang jeg ser han og høre hva han legger i det å være elskere og hvordan han kan tenke seg det, men det hadde vært interessant å høre hva andre mener også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2002 #8 Del Skrevet 13. august 2002 Hei Jeg tror ikke jeg sender ut signaler om at jeg ønsker noe mer... for jeg får ganske fort følelsen av "for mye" dersom det blir sånnt pes med telefoner hele tiden og hvis jeg føler press.... Jeg har hatt en fast elsker i nesten 4 år... det har fungert helt supert... bortsett fra nå på slutten da det ble rett og slett for sjeldent... Og da mener jeg nesten 4 mnd mellom de to siste gangene. :-? Men vi har på disse årene utviklet et kjempe godt vennskap... og jeg kan snakke med han om nesten alt. Men jeg tror kanskje som nevnt tidligere her at jeg er for rett på... Jeg er ærlig og sier at jeg vil ha uforpliktende sex og gjerne et godt vennskap. Man har jo ikke daglig kontakt med alle vennene sine... og det mener jeg også med en elsker... Jeg har hatt menn som jeg har foreslått dette for som har fått helt panikk. ... og i det øyeblikk jeg mister innteressen for de... så kommer de tilbake. Men da er det ikke innteresant for meg mer... Jeg vil ha en stabil elsker som er ærlig og tåler at jeg er det...ikke en som løper i det øyeblikk jeg nevner ordet fast elsker... Klart faren er at en kan utvikle følelser... jeg hadde nok ikke klart å ha sex i 4 år med en jeg ikke hadde noen følelser for. Men var helt realistisk på at han var ikke noe emne for fremtidig mann for meg... til det var vi alt for forskjellige..selv om sexen var himmelsk :blunke: Men dette er man klar over og da vet man at i det øyeblikk man føler at man vil mer... må man være ærlige å fortelle det...og så avslutte eller gå videre hvis det er ønsket. Men vi er jo voksne mennesker som vet hva vi gjør... Jeg får nok av tilbud om sex... så det er ikke noe problem. Men er ikke innteresert i å ha sex med en haug med forskjellige menn... når jeg kan ha en elsker som jeg kan bruke god tid på å utforske .... Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå