Gå til innhold

Dele ut godbiter til andre hunder

Gir du godbiter til andre hunder du ikke kjenner?  

1. 1. Gir du godbiter til andre hunder du ikke kjenner?

• Ja, alltid
      0
    • Ja, men alltid etter å ha spurt eieren om lov
      5
    • Ja, men alltid først etter at hunden har gjort noe (sitte osv)
      0
    • Noen ganger bare, hvis det passer sånn
      4
    • Nei, aldri
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i et område med mange hunder, og treffer jevnlig hunder og hundeeiere. Her om dagen traff jeg på noen hyggelige folk som jeg for så vidt har truffet tidligere også, og denne gangen hadde fyren lomma full av godbiter. De delte han helt ukritisk ut til alle hundene som var i nærheten, med den konsekvensen at bikkja mi nærmest var oppi lomma hans hele tiden (og han fikk jo kjapt belønning på at det var fornuftig adferd).

Sånt irriterer meg sånn! :evil:

Hvorfor føler noen at de må gi godbiter for en hver anledning og til alle bikkjer? Jeg har ofte godbiter i lomma, men deler ikke ukritisk ut til andre hunder.

Hva kan man egentlig si? Jeg synes det er vanskelig å kommentere det, spesielt når folkene er hyggelige folk ellers.

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg er vel sjelden/aldri oppe i den situasjonen. Dessuten har jeg aldri hundegodter i lomma. Men hvis jeg havner i en sånn situajson ville jeg alltid spørre eieren først om det var greit.

Og ikke gjøre det synes jeg er upassende.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er vel bare å gå bort og si ifra at du ikke vil at dem skal gi godbit til hunden din?

Jeg spør alltid eieren først, men så er det så veldig sjeldent jeg går og drasser med meg godbiter til bikkja.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er helt klart en uting å gi andres hunder godbiter uten å spørre eieren først.

Si ifra neste gang, eller hold hunden din unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...