AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Skal ta cytotec og trenger tips. Vil ikke kjenne smerte så har Paracet Ibux og paralgin forte klar. Når jeg setter tablettene - skal jeg ligge en time? Mener legen sa jeg skulle opp å gå med engang. Når skal jeg begynne med smertestillende? For å sikre meg selv å ikke kjenner smerter ..... kjører på med et bind med engang - og holder meg hjemme. Håper de vil virke fort på meg og at det værste er over på en dag. Tips takk! Anonymkode: 6b74a...23c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal ta cytotec og trenger tips. Vil ikke kjenne smerte så har Paracet Ibux og paralgin forte klar. Når jeg setter tablettene - skal jeg ligge en time? Mener legen sa jeg skulle opp å gå med engang. Når skal jeg begynne med smertestillende? For å sikre meg selv å ikke kjenner smerter ..... kjører på med et bind med engang - og holder meg hjemme. Håper de vil virke fort på meg og at det værste er over på en dag. Tips takk! Anonymkode: 6b74a...23c En stund siden jeg tok det, så husker egentlig ikke hva jeg gjorde. Fikk et instruksark fra gyn. Tror jeg tok pillen på kvelden når jeg la meg og en pille en time etter den første pillen. Jeg kjente ikke så mye til smertene, sov nesten igjennom hele natten. Blødde kjempemye neste morgen når jeg gikk på do. Viste seg dessverre at jeg hadde rester og måtte senere ta utskrapnig. Masse lykke til! Tenker på deg <3 Håper du har noen rundt deg i den tunge tiden. Anonymkode: 9c48d...b28
Gjest BethD Skrevet 27. april 2018 #3 Skrevet 27. april 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal ta cytotec og trenger tips. Vil ikke kjenne smerte så har Paracet Ibux og paralgin forte klar. Når jeg setter tablettene - skal jeg ligge en time? Mener legen sa jeg skulle opp å gå med engang. Når skal jeg begynne med smertestillende? For å sikre meg selv å ikke kjenner smerter ..... kjører på med et bind med engang - og holder meg hjemme. Håper de vil virke fort på meg og at det værste er over på en dag. Tips takk! Anonymkode: 6b74a...23c Du bør ligge i to timer etter innsett.. dette for å få full effekt av tablettene,å ikke risikere at de faller ut.. Jeg tok en Forte sammen med tablettene jeg satte inn. kjente ikke smerter før ca 5-6 timer etterpå, men da kom de voldsomme smertene og Forte virket ikke.. dette sier jeg ikke for å skremme deg, men vil ikke lyve heller. Men det trenger ikke være så smertefult for deg som det var for meg. Dette er indeviduelt. Lurt med bind på ja, men jeg blødde egeentlig ikke noe særlig utenom da jeg var på do.. Bare spør om du lurer på noe mer Lykke til ! veldig trist at du må gjennom dette..
Gjest BethD Skrevet 28. april 2018 #5 Skrevet 28. april 2018 6 timer siden, Ayesh skrev: Hva er cytotec? Abortfremkallende tabletter.
Nesly Skrevet 28. april 2018 #6 Skrevet 28. april 2018 Ja jeg fikk cytotec da jeg fikk satt i gang fødselen med tredjemann.
Ayesh Skrevet 1. mai 2018 #7 Skrevet 1. mai 2018 På 28.4.2018 den 17.58, BethD skrev: Abortfremkallende tabletter. Takk for at du svarte☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå