Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal snart ut og reise, og kunne tenke meg å kjøpe c-vitaminserum i tax-free. Noen forslag? Har ikke brukt det før, men har hørt det skal hjelpe med å dempe de røde merkene man får etter kviser.

Anonymkode: 791b0...bd1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville heller bestilt et rent produkt på nett uten andre kjemikalier og parfyme. Mye billigere også. OST C20 eller C21.5 C vitamin serum f eks. 

Men god tur når du skal reise! Bruk heller taxfreen til parfyme og godlukt :)

Anonymkode: baa93...6d0

AnonymBruker
Skrevet
On 4/27/2018 at 5:05 AM, AnonymBruker said:

Ville heller bestilt et rent produkt på nett uten andre kjemikalier og parfyme. Mye billigere også. OST C20 eller C21.5 C vitamin serum f eks. 

Men god tur når du skal reise! Bruk heller taxfreen til parfyme og godlukt :)

Hva i alle dager er et "rent produkt"? Og hvorfor i alle dager sier du at det ikke er "andre kjemikalier" i OST sitt serum? Det er da virkelig det

TS, dropp innkjøp i taxfreen, kjøp heller et serum på nett. OST sitt er greit nok det, men vil også anbefale Timeless sitt.

Anonymkode: b2ed9...35f

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager er et "rent produkt"? Og hvorfor i alle dager sier du at det ikke er "andre kjemikalier" i OST sitt serum? Det er da virkelig det

TS, dropp innkjøp i taxfreen, kjøp heller et serum på nett. OST sitt er greit nok det, men vil også anbefale Timeless sitt.

Anonymkode: b2ed9...35f

Jeg mener; et serum er mye bedre enn en krem/fuktighetskrem man kjper på taxfree med 30 andre ingredienser  , kjemikaler og parfymer. OST sin har vel rundt 5 ingredienser og ikke masse fyllingredienser. Og serum fungerer bedre og renere på huden enn en tykk krem.

AnonymBruker
Skrevet

Alt er kjemikalier.

Anonymkode: f7ffe...d99

• Liker 3
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med c-vitamin serumet fra The Ordinary. Billig er det og :) Decleor har også en c-vitaminkur som jeg husker jeg likte, men er usikker på om det er å få på taxfree eller om det blir produsert lenger. Om du ved en tilfeldighet skal reise til frankrike er Decleor billig der borte. 

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alt er kjemikalier.

Anonymkode: f7ffe...d99

Men alt er ikke kreftfremkallende kjemikalier som i 95% av vanlige hudprodukter fra butikk og parfymeri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...