AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Skal snart ut og reise, og kunne tenke meg å kjøpe c-vitaminserum i tax-free. Noen forslag? Har ikke brukt det før, men har hørt det skal hjelpe med å dempe de røde merkene man får etter kviser. Anonymkode: 791b0...bd1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #2 Skrevet 27. april 2018 Ville heller bestilt et rent produkt på nett uten andre kjemikalier og parfyme. Mye billigere også. OST C20 eller C21.5 C vitamin serum f eks. Men god tur når du skal reise! Bruk heller taxfreen til parfyme og godlukt Anonymkode: baa93...6d0
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #3 Skrevet 28. april 2018 On 4/27/2018 at 5:05 AM, AnonymBruker said: Ville heller bestilt et rent produkt på nett uten andre kjemikalier og parfyme. Mye billigere også. OST C20 eller C21.5 C vitamin serum f eks. Men god tur når du skal reise! Bruk heller taxfreen til parfyme og godlukt Anonymkode: baa93...6d0 Hva i alle dager er et "rent produkt"? Og hvorfor i alle dager sier du at det ikke er "andre kjemikalier" i OST sitt serum? Det er da virkelig det TS, dropp innkjøp i taxfreen, kjøp heller et serum på nett. OST sitt er greit nok det, men vil også anbefale Timeless sitt. Anonymkode: b2ed9...35f
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #4 Skrevet 28. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager er et "rent produkt"? Og hvorfor i alle dager sier du at det ikke er "andre kjemikalier" i OST sitt serum? Det er da virkelig det TS, dropp innkjøp i taxfreen, kjøp heller et serum på nett. OST sitt er greit nok det, men vil også anbefale Timeless sitt. Anonymkode: b2ed9...35f Jeg mener; et serum er mye bedre enn en krem/fuktighetskrem man kjper på taxfree med 30 andre ingredienser , kjemikaler og parfymer. OST sin har vel rundt 5 ingredienser og ikke masse fyllingredienser. Og serum fungerer bedre og renere på huden enn en tykk krem. Anonymkode: baa93...6d0
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #5 Skrevet 29. april 2018 Alt er kjemikalier. Anonymkode: f7ffe...d99 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #6 Skrevet 29. april 2018 http://www.holysnails.com/2015/03/a-rant-on-osts-c20-and-c215-serums-and.html Anonymkode: f7ffe...d99 1
Gjest BabyBlue Skrevet 29. april 2018 #7 Skrevet 29. april 2018 Jeg er veldig fornøyd med c-vitamin serumet fra The Ordinary. Billig er det og Decleor har også en c-vitaminkur som jeg husker jeg likte, men er usikker på om det er å få på taxfree eller om det blir produsert lenger. Om du ved en tilfeldighet skal reise til frankrike er Decleor billig der borte.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #8 Skrevet 30. april 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Alt er kjemikalier. Anonymkode: f7ffe...d99 Men alt er ikke kreftfremkallende kjemikalier som i 95% av vanlige hudprodukter fra butikk og parfymeri Anonymkode: baa93...6d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå