Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har tatt fillers i ansiktet? (Har i leppene). Tenker da hovedsaklig på haken, for det er sånn at den vil se lenger og smalere ut med fillers? Vil prøve dette, men redd for at resultatet ikke blir verdt prisen. Og er det noen som vet om det i likhet med leppene må bygges opp over tid for at resultatet skal holde? :)

Anonymkode: 2e558...557

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har også vurdert haken, men så gjorde en bekjent av meg det og hun mista jo hele særpreget med seg selv. Ansiktsformen man har er jo med på å gjøre en til den man er og ser ut som, ikke nødvendigvis fint å se ut som noe konstruert og plutselig miste særpregene sine.

Anonymkode: a11e2...93c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer også haken. Syns den er så bred på et ellers ovalt ansikt og lite hode. Vurderer også kinnene siden de har blitt "flate" og mistet sin spenst. Jeg har også begynt å få litt slappe 'kjaker" og jeg er ikke overvektig en gang. Bmi på 21. Sinnarynke har jeg også fått ved det øyet jeg myser mest med, den vil jeg også fylle ut. Den er det viktigste. Ellers har jeg ingen rynker. Er snart 40 og har dårligere selvtillit enn noen gang. Begynte å eldes da jeg ble alvorlig syk for noen år siden og det takler jeg dårligere enn jeg trodde. Noen som vet om noen bloggere som har rabattkode på sånt? Jeg er sterkt imot rabattkoder på sånt for russ og andre unge folk, det er forkastelig, men folk på 35 pluss som trenger det er annerledes syns jeg selv om det er litt dobbeltmoralsk. Men jeg føler meg så grusomt stygg og har i tillegg stygg hud pga hudsykdom, så det å eldes gjør det enda verre. Selvfølgelig bedre å eldes enn alternativet, men hadde jeg hatt fin og frisk hud hadde jeg nok ikke brydd meg fullt så mye om å få rynker. 

Anonymkode: d4942...52b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...