AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Sier dere til hverandre at dere elsker hverandre eller er glad i hverandre? Anonymkode: a6c63...3d6
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 Nei. Da hadde jeg avsluttet forholdet. Anonymkode: 603eb...d8e 5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #3 Skrevet 26. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Da hadde jeg avsluttet forholdet. Anonymkode: 603eb...d8e Hvorfor? Fordi det betyr at det er følelser involvert? ts Anonymkode: a6c63...3d6
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #4 Skrevet 26. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Fordi det betyr at det er følelser involvert? ts Anonymkode: a6c63...3d6 Ja. Jeg ville ikke vært friends with benefits med noen jeg hadde følelser for. Det er jo ikke særlig snilt mot seg selv. Enten er man fwb eller så dater man eksklusivt i håp om å utvikle noe mer. Jeg ville heller ikke vært fwb med noen som hadde følelser for meg - det er utnytting av andres følelser i mine øyne. Anonymkode: 603eb...d8e 4
heipådegsann Skrevet 26. april 2018 #5 Skrevet 26. april 2018 (endret) Nei. Jeg kan tenke at jeg er glad i min tidligere ff i samme grad som jeg er glad i mine andre venner. Men å si det hadde jeg ikke gjort, og det å være ff med noen jeg er forelsket i - eller enda verre elsker - hadde vært heeelt feil for meg. Da er det jo ikke ff lenger. Endret 26. april 2018 av heipådegsann 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #6 Skrevet 26. april 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier dere til hverandre at dere elsker hverandre eller er glad i hverandre? Anonymkode: a6c63...3d6 Er det virkelig kvinner i 2018 som er frivelig spermbank for en eller annen mann ? Ingen kvinner som har selvrespekt eller moral igjen ? Ikke rart menn ikke vil ha forhold med oss lengre. Du vet selv også at det dummeste du kan gjøre er å starte et FWB da vi får mye fortere følelser enn menn Anonymkode: d5a5a...c69
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #7 Skrevet 26. april 2018 Ehhh hadde han plutselig sagt det ville jeg blitt meget skeptisk. Etter halvannet år er jeg jo glad i han som en venn, men kunne ikke falt meg inn å si "glad i deg" til han, nå gjør ikke jeg det til noen av mine venner/ venninner da. Anonymkode: 349d1...a41 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #8 Skrevet 26. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det virkelig kvinner i 2018 som er frivelig spermbank for en eller annen mann ? Ingen kvinner som har selvrespekt eller moral igjen ? Ikke rart menn ikke vil ha forhold med oss lengre. Du vet selv også at det dummeste du kan gjøre er å starte et FWB da vi får mye fortere følelser enn menn Anonymkode: d5a5a...c69 Jeg er ikke i et slikt forhold, og ikke har jeg planer om det heller. Men lurte litt på om man var kjærlige mot hverandre - til tross for at man (egentlig) ikke har noen følelser involvert. ts Anonymkode: a6c63...3d6
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #9 Skrevet 26. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ehhh hadde han plutselig sagt det ville jeg blitt meget skeptisk. Etter halvannet år er jeg jo glad i han som en venn, men kunne ikke falt meg inn å si "glad i deg" til han, nå gjør ikke jeg det til noen av mine venner/ venninner da. Anonymkode: 349d1...a41 Jeg lurer litt: Dere har ligget med hverandre i 1,5 år? Men da ikke hatt forhold til noen andre? Hvordan er det da mulig å ikke utvikle følelser, det lurer jeg på? ts Anonymkode: a6c63...3d6 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #10 Skrevet 26. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer litt: Dere har ligget med hverandre i 1,5 år? Men da ikke hatt forhold til noen andre? Hvordan er det da mulig å ikke utvikle følelser, det lurer jeg på? ts Anonymkode: a6c63...3d6 Ja har ligget med hverandre 1,5 år, møtes ikke så ofte pga avstand 1-2 ganger i mnd maks. Men heller ikke en periode vi møttes hver uke var det noe problem. Ikke hatt forhold til andre. Tja vanskelig å si hvorfor det ikke har kommet følelser, jeg får ikke lett følelser for noen så kanskje det. Pluss at vi ikke gjør typisk kjæreste ting. Vi møtes, har sex, spiser og sover, reiser hjem på morgenen. Har kontakt på meldinger utenom møtene. Kanskje det hadde oppstått følelser hvis vi hadde tilbrakt mer tid sammen, usikker. Men ingen har tid til kjæreste så da passer dette opplegget fint. Anonymkode: 349d1...a41 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #11 Skrevet 26. april 2018 Man kan godtsi man er glad i hverandre uten å mene noe romantisk med det, men som venn. Og ja det er fullt mulig å ligge med hverandre i 1,5 år uten å få følelser. Særlig for menn som ikke produserer oxytocin (kjærlighetshormonet) av sex og nærhet slik vi kvinner gjør. Anonymkode: 4d2fe...239
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå