AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Kjenner jeg blir litt lei meg. Gikk for seg slik: - var på date. Gikk bra. - sendte noen mld i etterkant, han var ganske på (i form av å spørre spørsmål osv) men spurte meg ikke ut igjen - jeg tok mot til meg og spurte om ny date - han svarte at det var en veldig god ide men at han var opptatt hele uka (forrige uke) - jeg svarte igjen «ok si fra når du kan du da» - fikk til svar hvorfor han var opptatt (jobbreise) og skrev også «så håper du er tålmodig» - jeg svarte at det gikk helt fint, jeg hadde også en travel uke. - han svarte «så bra😊😊😊» etter det har jeg ikke hørt noe, og har heller ikke tatt kontakt selv. Men. Ballen er jo på hans banehalvdel! JEG skal vente nå sant? Fader heller, jeg likte han godt jeg. Blir skuffa over at han ikke har tatt kontakt, og jeg vil ikke mase. Er så lei av det dating! Hvorfor gidde å si at han ville gå på ny date hvis han faktisk ikke ville? Han kunne jo bare avslått... Anonymkode: 9a830...fbc
Valmuefrø Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 Han har ikke kontaktet deg på en uke? Ingen sosialemedier i det hele tatt? Hadde jeg vært deg ville jeg gått ut i fra at han ikke er interessert. Det finnes selvfølgelig unntak, men ikke gå ut i fra eller håp på det i det hele tatt. Ballen ligger hos han som du sier. Det du KAN gjøre er å sende en snap av hva du gjør, noe positivt som feks «så deilig med sol og grilling». Noe han ikke MÅ svare på altså. Har du han ikke på snap, ikke kontakt han. Synes snap er det eneste stedet hvor «man ikke legger så mye i det» fordi den aktuelle snappen kunne du sendt til hele listen din liksom. Inviter en annen på date, få denne mannen på avstand og hvis han kontakter deg så får du ta det som det kommer.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #3 Skrevet 26. april 2018 Hvis du sender han en snap, svarer han med en gang han åpner den? Selv om det er en fellessnap? Min erfaring med en som har mye å gjøre med jobb for tiden, er at hvis jeg ikke holder litt i ballen selv, går tiden. Det betyr ikke at han ikke vil treffes, så når jeg spør så er han interessert. Var jeg deg hadde jeg sendt en melding og spurt om vi skulle treffes i helgen. Og så er det siste gang jeg hadde spurt. Svarer han ikke er han ikke intr. Utsetter han til neste uke eller helgen etter, hadde jeg droppet han. Anonymkode: d1c2f...dce 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #4 Skrevet 26. april 2018 Er det deg med tinder-daten som også har laget en tråd tidligere? Anonymkode: 0f361...e7d 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #5 Skrevet 26. april 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det deg med tinder-daten som også har laget en tråd tidligere? Anonymkode: 0f361...e7d Hehe ja jeg har lagd en tråd tidligere men det var jo da forrige uke.. jeg har han på snap men har ikke sendt noe til han siden siste mld hans. Kanskje jeg kan sende en til han når det blir helg nå. En «felles-snap» kun til han 😂 Anonymkode: 9a830...fbc
OppNedPåAlt Skrevet 26. april 2018 #6 Skrevet 26. april 2018 Men hallo, du tar jo ikke kontakt du heller. Sier du ikke skal spørre ut igjen, men høre hvordan jobbreisen gikk er jo innafor. 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #7 Skrevet 26. april 2018 Jeg hadde ikke giddet å mase en kar på date. Anonymkode: 5b6e4...305 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #8 Skrevet 26. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke giddet å mase en kar på date. Anonymkode: 5b6e4...305 Enig. Nedverdigende. Anonymkode: 0f361...e7d 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #9 Skrevet 26. april 2018 Stiller man ikke spørsmål kan man ikke forvente svar. Dette er basic SoMe-høflighet og gjelder ikke bare dating. Har mange samtaler ''gående'' som blir stille i et par uker, fordi det er bare statements som blir lagt etter en diskusjon f.eks. Anonymkode: ff540...fa0 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #10 Skrevet 26. april 2018 Nei, ikke ta kontakt. Det er INGEN grunn til å gjøre det. Er han interessert tar han kontakt igjen. Han vet jo at du ville møte han. Anonymkode: b9f77...fc9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå