Paibunn Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Jeg skal insemineres i naturlig syklus, men skal få eggløsningssprøyte 36 timer før inseminasjon. Er det noen som har fått eggløsningssprøyte som vil fortelle litt om det?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 Jeg følger. Jeg skal snart igjennom det samme. Anonymkode: 0ead7...e3c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #3 Skrevet 26. april 2018 Jeg har tatt eggløningssprøyte ved flere ivf-forsøk. Hva lurer du egentlig på? Det er jo bare en sprøyte. Anonymkode: 39f67...c33
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #4 Skrevet 26. april 2018 Det er lette og greie sprøyter å sette, den er ferdigfyllt og nåla er veldig tynn Jeg har ikke hatt noen spesielle bivirkninger av den, men noen kan få "graviditetssymtomer" som f.eks. ømme pupper. Du får sikkert informasjon om det, og det står i pakningsvedlegget, men det kan være greit å nevne at sprøyta inneholder hcg. Det gjør at hvis du tar en graviditetstest etterpå vil den bli positiv. Hcg forsvinner gradvis ut av kroppen, og testene blir svakere. På tida for forventet mens er hcg fra sprøyta ute av kroppen, så en positiv test da er ekte vare. Anonymkode: 22714...f7c
Paibunn Skrevet 27. april 2018 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er lette og greie sprøyter å sette, den er ferdigfyllt og nåla er veldig tynn Jeg har ikke hatt noen spesielle bivirkninger av den, men noen kan få "graviditetssymtomer" som f.eks. ømme pupper. Du får sikkert informasjon om det, og det står i pakningsvedlegget, men det kan være greit å nevne at sprøyta inneholder hcg. Det gjør at hvis du tar en graviditetstest etterpå vil den bli positiv. Hcg forsvinner gradvis ut av kroppen, og testene blir svakere. På tida for forventet mens er hcg fra sprøyta ute av kroppen, så en positiv test da er ekte vare. Anonymkode: 22714...f7c Tusen takk for svaret ditt! Det var akkurat sånne ting jeg lurte på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå