Gå til innhold

Moderne prismelysekrone

Morea

Anbefalte innlegg

Satt og så på homsepatruljen her en dag, og så en utrolig kul prismelampe. Har funnet nettstedet, men den var ganske dyr, pluss må sendes fra Storbritannia..

Er egentlig ganske minimalistisk av meg, men liker et par gærne ting for å sette preg på leiligheten.

Det er jo ganske så moderne med endel "glam" for tiden, så jeg regner med at det finne butikker i Norge som selger noe lignende..

Noen som har sett noe slikt, eller som vet om noen litt sære interiørbutikker mer generelt?

(Husker også da min kjære mor nektet meg en meget stor og prangende tradisjonell prismelysekrone til å ha på soverommet mitt da jeg var 3 år, tross grinings. Trodde nemlig det var ekte diamanter, og da var den jo svinaktig billig. Sånn i ettertid er jeg glad for det...) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lysekroner er vinden som aldri før. Vist finner du forettninger med fint utvalg av lyskroner. Men de aller fineste finner du dog i brukthandler rundt om kring. De har den helt riktige patinaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Kommer nok til å lete litt rundt.

Har egentlig ikke lyst på en tradisjonell gammel en. Synes det fort blir litt over the top. Men kan helt sikkert finne noe litt annerledes i antikvariatene også. Blant annet er det en liten butikk med art deco ting i Vibes gate.

Skal ta meg en tur på ROOM for å se, og så er det masse små butikker på Frogner og Sjølyst.

Lover å sende melding jeg også Newt, så raskt jeg finner noe bra.

:)

Her er i allefall linken til den lampa i Homsepatruljen: http://www.visionaryliving.co.uk/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

www.lauritz.com

Så du den til 50.000? Såååååååå fin!

Jeg hadde lyst på den, men så så jeg at jeg hadde blingset på en null :-) Ble litt overbudsjett gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...