Gå til innhold

Hva bruker dere til søppelpose?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som bruker handlenett osv: hva kaster dere restavfallet i?

Anonymkode: a6de7...d9a

Videoannonse
Annonse
Gjest Fenixs
Skrevet (endret)

Kjøper avfallsposer og bruker de.

Endret av Fenixs
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Fenixs skrev:

Kjøper avfallsposer og bruker de.

De litt tynnere på rull? Hva er vitsen da? De er plast de og?

• Liker 2
Skrevet (endret)
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som bruker handlenett osv: hva kaster dere restavfallet i?

Jeg kjøper en og annen bærepose innimellom, så det holder til restavfallet. Sorterer matavfall, plast, papp/papir og metall og glass-avfall i egne containere, så restavfallsposene fylles ikke særlig fort. De få bæreposene som trengs til restavfall (3-4 stk i måneden) tar jeg meg råd til....

PS! Jeg kjøper ikke poser på mine vanlige handleturer i dagligvarebutikken, fordi jeg alltid (nesten) bruker en medbragt trillebag jeg har til å frakte varene i. Kjøper kun bæreposer en sjelden gang når jeg ser hjemme at jeg har lite igjen av dem til søppel, eller hvis jeg er innom en butikk uten å ha med meg trillebagen (men det er sjelden).

Endret av Million
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker søppel knyteposer fra ikea eller søppelposer på rull fra coop. De sistnevnte er lysegrønne og funker fett. En sjelden gang brukes vanlige handleposer som er fulgt med hjem fra ymse butikker.

Anonymkode: c94c7...6ff

Gjest Selfie
Skrevet

Jeg kjøper restavfallsposer, First Price. En rull koster ti kroner så det er jo myyye billigere enn å bruke handleposer, i tillegg til at de består av tynnere plast og derfor sannsynligvis er bedre for miljøet. 

Skrevet

Bruker handlenett jeg kjøpte i matbutikken jeg bruker, og plastposer innimellom. Hender jeg går tom for bæreposer, da har jeg avfallsposer på lur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...