AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Fakta består: Jenter tiltrekkes av playere. Moral består: De ønsker ikke å skulle bli tiltrukket av playere, men Fakta overgår: Det er de dem blir tiltrukket av. - Den snille fyren med gode intensjoner blir kjedelig, mainstream og ikke ''utfordrende nok''. Den fyren som derimot åpenbart kun bruker de som en av mange på sin evige singelreise, er falsk og manipulerende, og tydeligvis har spilt et spill hele tiden og fortsetter å spille, - det er faktisk han dere blir tiltrukket av. Hvorfor? - Jeg vet at en notering her kan være at tråden burde tilhørt Helse-forumet eller et forum innen biologi/psykologi/sosiologi, for det er et ganske interessant forskningsområde. Jenter VET hva de vil ha, de blir tilbudt av så altfor mange hva de vil ha; - og hva ender de opp med? Anonymkode: bbb17...5f0 1
Kreator Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 (endret) Playere har maskuline egenskaper kvinner setter pris på, som selvtillitt, sjarm, pågangsmot, lederevner etc og de bryr seg litt om hvordan de ser ut. De andre mennene med disse egenskaper er ikke single veldig lenge. Dermed blir det bare playerene som er igjen på markedet over tid, og som de fleste kvinnene forsøker seg på. Dette matcher også den vanlige 80/20 regelen. Og jentene fortsetter å løpe etter de med playeregenskapene i håp om å kapre unntaket, med tilhørende frustrasjoner. Endret 26. april 2018 av Kreator 7
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #3 Skrevet 26. april 2018 De tiltrekkes av selvtillt. Det varer til de blir mer voksne og skjønner at det må mer til. Anonymkode: 33dbd...612 5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #4 Skrevet 26. april 2018 Den sjenerte snille typen flørter aldri med jenter Om du flørter med mange jenter vil du etterhvert få napp, det er det playere gjør. De hopper fra jente til jente tild e får napp Anonymkode: 676f2...40b 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #5 Skrevet 26. april 2018 Det er også bevist fra forskning at menn som har mange partnere ikke har høyere suksessrate enn andre menn - de prøver seg bare på langt flere kvinner. De tar nok lettere på avvisning, og er villig til å prøve seg oftere. I tillegg vil de jo bli flinkere til å snakke med kvinner enn menn som sjelden prøver seg. Så blir det en sirkel. Anonymkode: af959...ac2 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #6 Skrevet 26. april 2018 Det er ikke som at kvinnene vet at det er en player de faller for da. Så det er noe annet med de mennene de faller for. Anonymkode: 467e7...13c 3
s0la Skrevet 26. april 2018 #7 Skrevet 26. april 2018 Kan være god selvtillit og sjarm kvinnene faller for. Får faktisk litt avsmak av ordentlige "playere", og da snakker vi de som hopper fra jente til jente, behandler de som bruk og kast, har masse ons og ikke klarer å roe rævva. Jeg endte til slutt opp med en snill og god kar og jeg har aldri vært så glad som jeg er nå. Han virker seriøs, og ikke en type som behandler jenter som bruk og kast. Joda, han har hatt ons, han har datet som de fleste andre her i samfunnet. Men det er forskjell på å ha ons nå og da, enn å bruke kvinner (eller menn, hvis det er omvendt) kun for sin egen del og så kaste de på dør, på en måte. Hvis dere skjønner. Men førsteinntrykket bruker å være bra. Playere er flink å sjarmere, har glimt i øyet, virker som kjekke karer. Men hadde aldri gått inn i et forhold med en jeg VET er sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #8 Skrevet 26. april 2018 Fordi de er sluts Anonymkode: 8415c...eff 1
Gjest PeleWasShite Skrevet 26. april 2018 #9 Skrevet 26. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Den fyren som derimot åpenbart kun bruker de som en av mange på sin evige singelreise, er falsk og manipulerende, og tydeligvis har spilt et spill hele tiden og fortsetter å spille, - det er faktisk han dere blir tiltrukket av. Hvorfor? Hvorfor går du ut ifra at vedkommende er falsk og spiller et spill? Skal vi virkelig late som at ikke du også hadde pult rundt dersom du hadde muligheten? I realiteten er det lite som er mindre falskt enn å være en heterofil mann som vil pule masse forskjellige damer. Mer ekte enn det blir det ikke. Det som derimot er falskt er å fremstille seg selv som en moralsk overlegen "nice guy" fordi man i realiteten ikke har den samme muligheten til å synde som enkelte andre. Men behovet er der likefullt, la oss ikke late som noe annet. Kanskje det er det ekte med playere damer liker? Menn som er tydelige på hva de vil, og som går inn for å få det? Det er i det minste mindre pretensiøst enn å late som at ens mangel på muligheter er et uttrykk for høyere moral.
Gjest Minesveiper Skrevet 26. april 2018 #10 Skrevet 26. april 2018 (endret) Jeg mener at du ikke ser det store bilde ts. Kvinner blir først og fremst tiltrukket av attraktive menn. Hva en attraktiv mann er forskjellig fra kvinne til kvinne, men sånn generelt ser jeg tre typer menn som er populære hos kvinner. Med å være populære hos kvinner mener jeg menn som har flere damer etter seg, og som enkelt finner nye damer å date. Menn som har høy status i en eller annen form, er ofte populære. Kjendisstatus er absolutt den beste form for status man kan ha. Menn som er veldig kjekke er populære, og så har man menn som er populære pga av gode sosiale ferdigheter. Dvs de vet hvordan en skal gå fram for å møte, sjekke, date og bli sammen med damer. Så er det slik at en attraktiv mann kan være snill, men en attraktiv mann kan også være en player som setter seg selv først. Når man først møter en person vet jo man ikke hvordan personen er. Slik at når en kvinne møter en mann hun synes er attraktiv, er jo det et slags sjansespill hvor hun ikke vet om mannen er grei eller ikke. Jeg synes ikke man skal henge seg opp i at damer tiltrekkes av playere, men heller tenke at kvinner blir tiltrukket av menn de synes er attraktive. En mann med playeroppførsel, som ikke er attraktiv, vil ikke komme så veldig langt med den type oppførsel. Endret 26. april 2018 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #11 Skrevet 26. april 2018 Fordi de tør å ta kontakt med en jente å si at de liker hun og direkte be hun ut på date for å bli bedre kjent. I motsetning til mange menn som anser seg som "snille menn" som bare står å smiler og aldri tør å være mann å faktisk si "kunne du tenke deg å bli med på date en dag" men forventer at hun skal ta hintet fordi han sier "hva skjer" liksom... Jenter liker målrettede menn Anonymkode: 4203a...45c 5
Gjest Whiskey hangover Skrevet 26. april 2018 #12 Skrevet 26. april 2018 Jeg veit ikke hva som er galt med meg. Jeg faller ikke for playere. Mamma slo meg nok litt for hardt i bakhuet 🙄
Cuntzilla Skrevet 26. april 2018 #13 Skrevet 26. april 2018 For å være en player må du ha draget, og draget kommer gjerne av karisma, utseende, sosial intelligens, selvsikkerhet, evnen til å få en kvinne til å føle seg spesiell etc. Det er ikke selve det å bli behandlet som dritt som tiltrekker damene, selv om de etterhvert kan bli hekta på en som gjør det, det er andre ting ved fyren som er årsaken til at damene først går på den smellen. Så for å snu litt på det så er det ikke playere som er tiltrekkende, men det er tiltrekkende menn som blir playere. Snille og attraktive menn får seg forøvrig også dame lett, det er en vrangforestilling at det bare er de "slemme" som gjør det. Du ser bare playerne bedre siden de utnytter draget sitt mer, imens de som kunne knust tusen pikehjerter hvis de ville men kanskje er trofast mot en kjæreste e.l. går under radaren din. 8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #14 Skrevet 26. april 2018 Man blir sjarmert, føler seg feminin, sexy, sett og tatt vare på av disse mennene, og det før man vet at de er playere. Hadde de kommet med en advarsel i panna hadde mange unngått de til å begynne med. Mange klarer ikke ha draget uten å utnytte det litt for mye, og ender opp som følelsesmessig avstumpet der de mister interessen for kvinnen rett etter sex. Dette er vondt for den sjarmerte kvinnen, og hun henger seg opp i han selv om hun burde gå videre. (Been there done that). Anonymkode: e8cb8...35b 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #15 Skrevet 26. april 2018 Hvorfor jenter tiltrekkes av playere: FASIT Anonymkode: 6a355...f07 3
Lee Jones Skrevet 26. april 2018 #16 Skrevet 26. april 2018 Fordi kvinner vil ha det mest attraktive de kan få. Men det er ikke nok attraktive menn til alle så når den biologiske klokka begynner så tar de til takke med niceguys. Det jeg mener med attraktive gutter er alfahanner som har status. Som kul bil, status og utseende.
Trolltunge Skrevet 26. april 2018 #17 Skrevet 26. april 2018 Det er andre veien : Noen blir playere fordi mange jenter tiltrekkes av dem. Det er liksom ikke bare for hvilken som helst mann å bestemme seg for å bli en player, og SÅ får de draget.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #18 Skrevet 26. april 2018 15 minutter siden, Lee Jones skrev: Fordi kvinner vil ha det mest attraktive de kan få. Men det er ikke nok attraktive menn til alle så når den biologiske klokka begynner så tar de til takke med niceguys. Det jeg mener med attraktive gutter er alfahanner som har status. Som kul bil, status og utseende. Attraktivitet måles ikke i bil altså. Har du hørt om utstråling, humor, glimt i øyet, positivitet og ikke minst kjemi før? Du har uansett gått glipp av mye om du tror normale damer driter i om fyren er en drittsekk så lenge han har fin bil . Jeg må si at alle normale menn jeg kjenner som er sammen med normale damer har helt normal bil. Jeg har dog en sterk mistanke om at det er ikke noen normal og intelligent kvinne du vil ha. Høres mer ut som at du vil ha en dame som er operert fra topp til tå fordi hun ikke har stort annet å tilby. Og selvsagt, om en mann ikke har så mye brains å tilby selv og legger sin attraktivitet i hvilken bil han har så passer han sikkert sammen med en dame på samme nivå. Du er kun opptatt av overfladiske verdier hos kvinner, og da tilrekker du deg naturlig nok ikke av kvinner som vil ha en mann med andre verdier her i livet. Anonymkode: c80d0...8d3 2
Snabeltann Skrevet 26. april 2018 #19 Skrevet 26. april 2018 Kanskje en faktor er konkurranseinstinktet mellom kvinner? Det vi ser andre vil ha, vil vi også ha? 1
Lee Jones Skrevet 26. april 2018 #20 Skrevet 26. april 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Attraktivitet måles ikke i bil altså. Har du hørt om utstråling, humor, glimt i øyet, positivitet og ikke minst kjemi før? Du har uansett gått glipp av mye om du tror normale damer driter i om fyren er en drittsekk så lenge han har fin bil . Jeg må si at alle normale menn jeg kjenner som er sammen med normale damer har helt normal bil. Jeg har dog en sterk mistanke om at det er ikke noen normal og intelligent kvinne du vil ha. Høres mer ut som at du vil ha en dame som er operert fra topp til tå fordi hun ikke har stort annet å tilby. Og selvsagt, om en mann ikke har så mye brains å tilby selv og legger sin attraktivitet i hvilken bil han har så passer han sikkert sammen med en dame på samme nivå. Du er kun opptatt av overfladiske verdier hos kvinner, og da tilrekker du deg naturlig nok ikke av kvinner som vil ha en mann med andre verdier her i livet. Anonymkode: c80d0...8d3 Du legger ord og antagelser i munnen min. Hvor mange jenter var det i klassen din på videregående og ungdomsskolen som hadde en eldre kjæreste og hvor mange var det som hadde en jevnaldret kjæreste? I min ungdom har det signifikant vært de eldre og de med status som har hatt mest suksess. Humor og kjemi har lite å si når du ikke engang får dates. Men det endrer seg når menn bikker 28år. Da viser det seg ofte at niceguys finish last.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå