Annonym1 Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Jeg syns det er så vanskelig å se om testen er positiv eller ikke. Trenger hjelp fra flere øyne som har gjort dette før. Syns teststreken blir mørkere for hver dag nå, men når er den liksom positiv? Redd for at vi går glipp av denne sjansen hvis jeg leser feil. Vi prøver å "spare opp", så vil ikke ha sex før jeg ser en positiv test.
Monta Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 Har ikke tatt slik test, er det sånn at testatreken skal være like tydelig eller mer? Vi fikk anbefalt av gyn å ha samleie annenhver dag rundt eggløsning. Har det noe å si om man gjør dette før positiv test? Bør det gå enda lenger mellom da kanskje?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #3 Skrevet 28. april 2018 Jeg bruker disse testene nå, når jeg hadde positiv eggløsningstest ble teststreken mye sterkere enn kontrollstreken. Denne ser jo nesten positiv ut, selv om teststreken er litt tynnere. Vil tro EL er like rundt hjørnet kanskje? Har du fortsatt å teste? Anonymkode: b2457...d75
Bimle Skrevet 28. april 2018 #4 Skrevet 28. april 2018 Den er ikke positiv, men det er rimelig nærme. Vil tro el er rett rundt hjørnet, type i morgen elns. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå