AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Går det an å levere tilbake når har brukt ting som dette? Kjøpte en støvsuger som går på batteri i går, selgeren mente den skulle fungere bra. Den tar støv, men andre ting er lettere å få opp med kost og støvbrett. Samt varte batteriet i 15 min før det begynte å bli lite power. Anonymkode: 90e5f...e75
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 Elkjøp f.eks. har 50 dager retur, selv for brukte varer. Handler du i en fysisk butikk er det opp til butikken selv å bestemme returreglene så lenge det ikke er noe direkte feil med produktet. Fikk du anbefalt produktet av en selger ville jeg gått tilbake og forklart at jeg ikke var fornøyd og hørt hvilken løsning de kan tilby. Nye batterier kan trenge noen ladesykluser før batteriet er på full kapasitet. Anonymkode: e20d9...43c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #3 Skrevet 26. april 2018 Først og fremst kommer det an på butikkens returregler, er det bla Elkjøp kan du levere tilbake uansett. Vedrørende batteriet er det aldri oppladet ved første gangs bruk. Men jeg må si 15 minutter ikke er dårlig for en oppladbar variant uansett. Utover det kommer det an på hva selgeren har lovet. Har du bedt om en støvsuger som tar kattehår fra sofaen, har du en sak. (du har sjekket at den ikke har flere trinn? Min oppladbare har tre trinn, og står alltid på laveste når jeg skrur på). Anonymkode: 9466a...0d5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #4 Skrevet 26. april 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går det an å levere tilbake når har brukt ting som dette? Kjøpte en støvsuger som går på batteri i går, selgeren mente den skulle fungere bra. Den tar støv, men andre ting er lettere å få opp med kost og støvbrett. Samt varte batteriet i 15 min før det begynte å bli lite power. Anonymkode: 90e5f...e75 Ok! Anonymkode: eabaa...3e2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #5 Skrevet 26. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Går det an å levere tilbake når har brukt ting som dette? Kjøpte en støvsuger som går på batteri i går, selgeren mente den skulle fungere bra. Den tar støv, men andre ting er lettere å få opp med kost og støvbrett. Samt varte batteriet i 15 min før det begynte å bli lite power. Anonymkode: 90e5f...e75 Hvor er støvsugeren kjøpt? Les på kvitteringen hvilke betingelser som gjelder. En håndstøvsuger varer ikke så mye lenger enn 15 minutter uansett hvor god eller dårlig den er. Det ernikke meningen at du skal støvsuge hele huset med en smulesuger. Anonymkode: cb629...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå