Gå til innhold

Hvilken uke pakker dere sykehusbag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gjorde det to uker før termin nå på første, baby kom 3 dager over termin. 

Anonymkode: cd921...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I uke 30 med nr.2 siden jeg fødte prematurt første gang. 

Anonymkode: a8aaa...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var pakket noen uker før fødsel. Mest fordi jeg er typen som må ha alt klart lenge på forhånd og liker å planlegge. Fødte 10 dager før termin og er glad jeg hadde gjort det. Hadde ikke klart å tenke klart nok til å begynne med det når fødsel startet😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg til å pakke den når riene er så tette at det nærmer seg lov til å komme på sykehuset. HATER å pakke, og får helt angst av tanken på å måtte ha en bag stående fremme i mange uker som jeg ikke får tømt og rydda bort. Skal heller forsøke å skrive ei liste når jeg går ut i permisjonen så jeg vet sånn ca hva som skal med ;-)

Anonymkode: 083d0...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Pakket den i uke 32 da jeg ble sykemeldt med fostervannlekkasje og vonde kynnere/rier. Både vi og føden var helt sikre på prematur fødsel. Hun holdt seg inne til 36+3 da, heldigvis og utrolig nok. 

Anonymkode: 5ffeb...af7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har leeeenge igjen til termin, begynte å lure nå. 

Når dere pakker bagen klar og skal ut på noe. La oss si du reiser 30-40 min unna hjemmet, tar du med deg bagen da? I tilfelle noe skjer så er den klar i bilen? Frakte den med deg overalt?!

Anonymkode: 19fb5...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har leeeenge igjen til termin, begynte å lure nå. 

Når dere pakker bagen klar og skal ut på noe. La oss si du reiser 30-40 min unna hjemmet, tar du med deg bagen da? I tilfelle noe skjer så er den klar i bilen? Frakte den med deg overalt?!

Anonymkode: 19fb5...0bb

Nei, ikke for vanlige turer ut :) hadde jeg reist langt bort nær termin, så ja. Hadde bagen klar ca 3 uker før termin, gjør det samme denne gangen tenker jeg. 

Anonymkode: 1a955...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakk den så snart du kan! Jeg gjorde det i uke 35, og baby kom i uke 36 helt uventet! Var så glad for å slippe å tenke på det når det hele startet :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pakket en uke før termin, og gjorde klar bilen🙂 3 timer i bil til sykehuset. Hun kom dagen etter, så det var i siste liten😂

Anonymkode: 5c6b2...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ble pakket helt ferdig i uke 36, men hadde vært halvferdig en god stund før det. 

Skulle på kontroll på sykehuset uke 37+0, og nektet å ta med meg fødebagen da ja det jo var leeenge igjen til termin og jeg ikke hadde noen planer om å bli innlagt. Ble selvfølgelig innlagt denne dagen, og igangsatt to dager senere. Samboer hadde i mellomtiden rukket hjem og hentet bagen, så jeg hadde alt jeg trengte til selve fødselen. 

Endret av Marimba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Min ble liksom aldri helt ferdigpakket. Begynte i uke 30. Skreven liste med hva jeg ønsket å ha med av klær og utstyr. Hadde ikke nok mammaklær til at noe kunne ligge ubrukt i ukesvis, så jeg endte opp med helt andre klær enn jeg ønsket (mrd unntak av en genser og en joggebukse). Toalettsakene fant jeg da riene startet. Kamera, mobillader og babyklær pakket jeg relativt tidlig.

Anonymkode: 8266c...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...