Ronja Skrevet 23. februar 2005 #1 Skrevet 23. februar 2005 Kom på en rar ting (ja, mange rare tanker i hodet) forrige dagen. Har blitt sambo. Vet det er naturlig for gutter å plassere hånda godt ned i buksa, gjerne når man ser på tv, greit nok det. Men hvor lang tid tok det i deres forhold før mannen gjorde dette åpenlyst og greit foran dere? Første gangen jeg la merke til det hos "min" var forrige uke. Vi har vært sammen et år..
Rannva Skrevet 23. februar 2005 #2 Skrevet 23. februar 2005 Dette har jeg aldri sett sambo gjøre. Vi har bodd sammen i et par år. Trodde dette var et tv-fenomen jeg, av type Al Bundy..
Sheba Skrevet 23. februar 2005 #3 Skrevet 23. februar 2005 Oj - det gjør min også. Særlig foran tvn når han ligger og slakter i godstolen. Hm - vi har vært sammen i så mange år at jeg kan ikke huske når jeg først så/la merke til dette. Men tviler sterkt på at han turde dette det første året vi var sammen... Nå derimot - ser det ut som om han ikke engang tenker over at han gjør det. Merkelig vaner på disse gutta egentlig!
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2005 #4 Skrevet 23. februar 2005 Det har jeg aldri opplevd at noen av mine samboere har gjort :o
Sheba Skrevet 23. februar 2005 #5 Skrevet 23. februar 2005 Folkeskikk er vel og bra. Men hvis man alltid skal oppføre seg "ordentlig" når et annet menneske er i nærheten, til og med din aller kjæreste, da blir det ikke mange "fristeder" igjen hvor man kan slappe av. Da må man hele tiden tenke over hva man gjør osv og er aldri fri. Min kjæreste må så gjerne sitte med hånda i buksa når vi to er alene hjemme, plager meg overhodet ikke. Men det er greit at han tar den opp igjen når det kommer folk da! :-) (forøvrig - vet ikke helt hva du ser for deg av rare bilder i hodet nå, men det er ikke slik at han sitter og "napper i løken" da. Det er liksom bare hånda som ligger på undermagen innenfor bukselenningen. Vet ikke om det kjennes trygt og godt ut eller hva det er jeg, men temmelig uskyldig uansett). Lommetennis derimot er noe helt annet.. :-?
Flowery Skrevet 23. februar 2005 #6 Skrevet 23. februar 2005 Jeg har sett menn sitte og holde på utstyret sitt når de ser på tv. Og også menn som innimellom "løfter"? den når man står og snakker med dem på gaten. Jeg blir like :o hver gang. Jeg har aldri sett min mann gjøre det.
LilleBille Skrevet 23. februar 2005 #7 Skrevet 23. februar 2005 Selv gjennom et langt samliv så jeg aldri min mann gjøre noe sånt. Tror ikke det hadde noe med min "forventning" til folkeskikk å gjøre ... heller det at han ikke så det som naturlig.
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #8 Skrevet 23. februar 2005 ehm.. holder på utstyret? Nei, det har jeg aldri gjennom lange samboerforhold opplevd. Kløing i nye og ne, som ellers på kroppen såklart, men ikke nedi der.
nyibyen Skrevet 23. februar 2005 #9 Skrevet 23. februar 2005 Det er nok ikke bare menn som tar hånda delvis ned i bukselinningen, min mor gjør faktisk det samme Har aldri helt skjønt det der, med å holde hånda der. Og har aldri tatt det opp med henne, for jeg kan jo ikke nekte henne det heller, da. Heldigvis skjer det ikke når hun har annet besøk enn familien
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #10 Skrevet 23. februar 2005 Går det ann å få litt klarhet i hva du mener med hånda i buksa, bare nedenfor linningen, eller i nærkontakt med juvelene?
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #11 Skrevet 23. februar 2005 Går det ann å få litt klarhet i hva du mener med hånda i buksa, bare nedenfor linningen, eller i nærkontakt med juvelene?
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #12 Skrevet 23. februar 2005 Jeg har aldri sett min samboer sitte der og "leke seg" mens han ser tv, vi har bodd sammen i 3 år. Men JEG legger gjerne hånda sånn nedfor bukselinningen. Ikke hele hånda nedi buksa, men sånn på magen, litt nedfor bukselinningen. Vet ikke hvorfor jeg, det er godt og varmt og mykt? Egentlig gjør jeg det vel mest når jeg har mensen eller av andre grunner vondt i magen. Sambo ser neppe på dette som rart, han legger også hånda på magen min når han vet jeg har vondt i den. Varme lindrer. Men jeg gjør det ubetenkt, ikke når vi har gjester altså, sånn "innimellom". Men, det er ikke snakk om å KLÅ, det er kos, ikke "utstyret", men magen...
Gjest Dazed Skrevet 23. februar 2005 #13 Skrevet 23. februar 2005 Hehe, åjoda. Det har jeg lagt merke til. Jeg kommenterer det, men er ikke så hissig på det. Er ikke min kropp. Han får gjøre som han vil
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #14 Skrevet 23. februar 2005 Det har jeg observert at han bedriver kun i søvne.
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #15 Skrevet 23. februar 2005 Samboern pleier ikke ha henda mellom beina vanligvis. Men vi var i selskap lørdag og drakk for mye begge to. Søndag ble derfor meget sløv. Slengte en pizza i ovnen og når det pep at den var ferdig reiste sambo seg fort opp. Så tar han hånda mellom beina og jamrer. -Jøssenam, hva er det? sier jeg. - Reiste meg alt for fort opp, sier han. - Men får du vondt der da? - Svimmel, sier han - Jammen, hvorfor holder du deg mellom beina da? - Vet ikke, må jo holde et eller annet sted og jeg orker ikke løfte henda helt opp til hode akkurat nå
nyibyen Skrevet 23. februar 2005 #16 Skrevet 23. februar 2005 Men det er vel ikke det at de leker med juvelene som trådstarter mener? (Eller er det det?) Jeg ser for meg at det "vanligste" er å ha handa på undermagen, ned i bukselinningen, slik som f.eks. Ed i Married with Children (Våre verste år) hadde for vane.
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #17 Skrevet 23. februar 2005 Hvis hånda bare ligger på magen, så hva er problemet?
Ronja Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #18 Skrevet 23. februar 2005 Hehe, ikke snakk om at det er noe problem! Jeg lar nå gutten få gjøre som han vil! Om hånda ligger på magen eller napper litt i godsakene har jeg igrunn ikke satt meg så godt inn i! Min forrige drev også med dette, uvanlig er det ikke. Eller kanskje det bare er noe med meg...?
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #19 Skrevet 23. februar 2005 Hvis han napper i godsakene vil jeg si han er litt uvanlig. Det hadde ikke jeg likt, men sånn har jeg da heller aldri opplevd. Hvor man ellers hviler hendene spiller da fint liten rolle? Men å ligge å ta på seg selv der, gjør man vel ikke sånn hele tiden.
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #20 Skrevet 23. februar 2005 Hånda under bukselinningen (a la Ed i våre verste år) er visstnok ganske vanlig i enkelte "harry" og "rølpete" miljøet. Kjæresten min har gjort det på gøy en gang for å vise at han er sivilisert :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå