AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Daten min sa at han skulle hjelpe meg å reparere noe før det skal bli vist. Fristen går ut på lørdag, og har fått time tidlig neste uke. Det var han selv som begynte å tulle med at han skulle hjelpe meg med dette, men jeg tok det ikke så veldig seriøst. Før jeg spurte han sist uke om han mente mente det. Fikk til svar at han hadde det, men at vi skulle ta det denne uka her. Takket han bare for dette. Møtte han på tirsdag, og spurte han igjen, men jeg får bare sånn svada svar. At han skal, men han klarer ikke få frem en dag. Han lurte på noe ang reparasjon så jeg fikk svar på dette i dag. Sendte dette svaret sammen med god morgen melding i dag. Jeg vil ikke mase på han, for jeg vet han har mye å gjøre, men altså jeg trenger denne tingen. Noen som har noen tips? Jeg vil jo møte han igjen så det er jo en fin unnskyldning til date, men altså... Jeg har litt følelse av at han ikke er så interessert lengre, men hvis han prøver å forsvinne hvorfor sender han da god morgen meldinger og sier ja til møte? Anonymkode: acf65...1e4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 Ingen? Burde jeg heller bare si til han at jeg må få noen andre til å fikse det fordi jeg ikke har mulighet til å vente? Eller skal jeg dra det ut til siste dag? TS Anonymkode: acf65...1e4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #3 Skrevet 26. april 2018 Få noen andre til å fikse det. Hvis du liker ham, så dropper du dette maset. Han er en potensiell kjæreste, ikke en innleid håndverker. Anonymkode: b0e16...0bd 8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #4 Skrevet 26. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Få noen andre til å fikse det. Hvis du liker ham, så dropper du dette maset. Han er en potensiell kjæreste, ikke en innleid håndverker. Anonymkode: b0e16...0bd Har ikke mast på han. Det som er dumt er at jeg hadde noen som skulle fikse det, men så sa han her at han skulle gjøre det så jeg sa til den personen at han ikke trengte.. Kjempe smart.. Da skal jeg ikke spørre han om noe, bare vente til han tar kontakt. TS Anonymkode: acf65...1e4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #5 Skrevet 26. april 2018 Det er dumt å be om tjenester fra en date. Han burde jo heller ikke tilbudt seg, men få noen andre til å gjøre det! En kan fort få følelsen av å bli utnyttet når en date maser om tjenester. Er det ikke noe du kan fikse selv? Anonymkode: 78852...70a 5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #6 Skrevet 26. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er dumt å be om tjenester fra en date. Han burde jo heller ikke tilbudt seg, men få noen andre til å gjøre det! En kan fort få følelsen av å bli utnyttet når en date maser om tjenester. Er det ikke noe du kan fikse selv? Anonymkode: 78852...70a Jeg tenkte det samme. Jeg har aldri bedt en date om hjelp til noe praktisk, selv om de har tilbudt. Det er jo dønn ukomfortabelt å stå i gjeld til noen i en slik relasjon. Hold tjenester og praktiske ting unna dating. Anonymkode: b0e16...0bd 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #7 Skrevet 26. april 2018 Av en eller annen grunn så har han gått tilbake på tilbudet. Ikke vent og ikke gi beskjed, bare finn noen andre til å fikse det. Kanskje er han ikke så sikker på hvordan det skal gjøres, eller så er det en annen grunn til at han ikke lenger vil gjøre det. Men ikke gi beskjed at du skaffer noen andre heller, med mindre han spør. Anonymkode: bf4c0...3b6 2
Myrthel Skrevet 26. april 2018 #8 Skrevet 26. april 2018 Jeg hadde ikke sagt noe mer om det, men fått noen andre til å fikse det. Hvis han nevner det, ville jeg svart at jeg ikke hadde tid til å vente lengre pga. fristen. Da lærer han kanskje at det er dumt å love noe man ikke holder. For meg hadde personen sunket så lavt at jeg nok hadde kuttet ut flere dater.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #9 Skrevet 26. april 2018 Bare skriv "Hallais, hadde du hatt tid til å gjøre det der *hjelpen han skal* , må være ferdg til lørdag skjønner du " Ikke skriv noe smiletegn eller prikk prikk prikk eller noe som kan tyde på at du er usikker, eller legger date og følelser i det: Bare minn han på det helt sånn nøytralt. Anonymkode: 1e8d9...760
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #10 Skrevet 26. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte det samme. Jeg har aldri bedt en date om hjelp til noe praktisk, selv om de har tilbudt. Det er jo dønn ukomfortabelt å stå i gjeld til noen i en slik relasjon. Hold tjenester og praktiske ting unna dating. Anonymkode: b0e16...0bd Jeg har ikke bedt han om å gjøre det, han kom med tilbudet selv. Angrer på at jeg nevnte det, for vi snakket egentlig om daglige ting da jeg sa hva som hadde skjedd. Fikk ikke sitert noen over her. Nei jeg kan ikke gjøre det selv. Han vet hva han skal gjøre fordi han har forklart meg hva som er galt osv. 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare skriv "Hallais, hadde du hatt tid til å gjøre det der *hjelpen han skal* , må være ferdg til lørdag skjønner du " Ikke skriv noe smiletegn eller prikk prikk prikk eller noe som kan tyde på at du er usikker, eller legger date og følelser i det: Bare minn han på det helt sånn nøytralt. Anonymkode: 1e8d9...760 Tror heller jeg skal la det gå, også får jeg heller noen andre til å fikse det. TS Anonymkode: acf65...1e4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #11 Skrevet 26. april 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare skriv "Hallais, hadde du hatt tid til å gjøre det der *hjelpen han skal* , må være ferdg til lørdag skjønner du " Ikke skriv noe smiletegn eller prikk prikk prikk eller noe som kan tyde på at du er usikker, eller legger date og følelser i det: Bare minn han på det helt sånn nøytralt. Anonymkode: 1e8d9...760 Nei, nei, nei. Det blir bare mas! Anonymkode: 2fe6d...f59 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #12 Skrevet 26. april 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke bedt han om å gjøre det, han kom med tilbudet selv. Angrer på at jeg nevnte det, for vi snakket egentlig om daglige ting da jeg sa hva som hadde skjedd. Fikk ikke sitert noen over her. Nei jeg kan ikke gjøre det selv. Han vet hva han skal gjøre fordi han har forklart meg hva som er galt osv. Tror heller jeg skal la det gå, også får jeg heller noen andre til å fikse det. TS Anonymkode: acf65...1e4 Du skriver at han tullet med det, og at du så henvendte deg til ham med spørsmål om han mente det. Da har du på sett og vis spurt ham. Anonymkode: b0e16...0bd
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #13 Skrevet 26. april 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skriver at han tullet med det, og at du så henvendte deg til ham med spørsmål om han mente det. Da har du på sett og vis spurt ham. Anonymkode: b0e16...0bd Ja, men da hadde han prata om det i tre uker først. Ts Anonymkode: acf65...1e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå