pingwin Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Jeg leier en leilighet sammen med ei venninne, men hun skal flytte ut nå i juni (oppsigelsestid ut juli). Huseier har gitt meg klarsignal til å finne noen som kan overta hennes rom, og vi ble enige om at det er best om jeg tar meg av den prosessen, siden det faktisk er jeg som skal bo med denne personen. Jeg tenker å legge ut en annonse på finn, men hvordan skal jeg ordlegge meg når jeg skal finne noen til å leie et rom hvor jeg allerede leier? Vil gjerne prøve og gjøre den litt spenstig/morsom, men kjenner jeg er litt blank Har sett litt på "Ønskes leid" på Finn, og skal følge med der. Har så langt ikke funnet noen passende. Tips mottas med takk!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 Hva mener du? At du vil ha noen til å leie ditt rom, så du kan overta rommet til hun som flytter ut? Bare sørg for å ha det ryddig på det rommet som skal leies ut når du tar i mot folk på visning. Skriv i annonsen noe som "Siden venninden min flytter ut av leiligheten vi leier blir det ett rom ledig i/på *stedsnavn*. Rommet er på *xx* kvadratmeter og du vil dele leiligheten med meg. Jeg er en jente på xx år som driver med xx og foretrekker et stille og rolig hjem/setter pris på orden og ro men hyggelig med en fest i blandt/hva enn du ønsker å skrive om åssen hjemmet skal bli og om åssen du er så en søker kan se om det passer for seg å bo med. Området er blablabla og det er xx minutter til buss og kollektivt, senter/park xx minutter unna. Ta kontakt og skriv litt om deg og når du kan flytte inn så kan vi avtale visning Anonymkode: 7fa5a...a6c
pingwin Skrevet 26. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? At du vil ha noen til å leie ditt rom, så du kan overta rommet til hun som flytter ut? Bare sørg for å ha det ryddig på det rommet som skal leies ut når du tar i mot folk på visning. Skriv i annonsen noe som "Siden venninden min flytter ut av leiligheten vi leier blir det ett rom ledig i/på *stedsnavn*. Rommet er på *xx* kvadratmeter og du vil dele leiligheten med meg. Jeg er en jente på xx år som driver med xx og foretrekker et stille og rolig hjem/setter pris på orden og ro men hyggelig med en fest i blandt/hva enn du ønsker å skrive om åssen hjemmet skal bli og om åssen du er så en søker kan se om det passer for seg å bo med. Området er blablabla og det er xx minutter til buss og kollektivt, senter/park xx minutter unna. Ta kontakt og skriv litt om deg og når du kan flytte inn så kan vi avtale visning Anonymkode: 7fa5a...a6c Ordla meg kanskje litt rart. Mente selvfølgelig at den som flytter inn skal overta rommet til venninna mi. Tusen takk! Dette hjalp til en begynnelse iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå