AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Lurer på om noen kan anbefale en kajal til våtlinjen som er myk og lett og påføre og som samtidig ikke ligger under øynene etter et par timer. Samtlige jeg har prøvd til nå gjør nettopp det, havner på huden under øynene etter en stund. Har prøvd både vannfaste og andre med samme resultat. Ikke særlig vakkert når sminken "flyter" sånn... Anonymkode: 16a40...b73
Lalala123 Skrevet 27. april 2018 #2 Skrevet 27. april 2018 Kan anbefale Chanel, er den kajalen jeg har best erfaring med i allefall. Den er myk og sitter godt syns jeg. Det kan jo også hende du er allergisk og at (hvis) du gnir deg i øynene, eller at det renner litt fra øynene, at du kan forsøke en kajal uten allergifremkallende stoffer. Mener apoteket skal ha der isåfall. 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #3 Skrevet 27. april 2018 5 timer siden, Lalala123 skrev: Kan anbefale Chanel, er den kajalen jeg har best erfaring med i allefall. Den er myk og sitter godt syns jeg. Det kan jo også hende du er allergisk og at (hvis) du gnir deg i øynene, eller at det renner litt fra øynene, at du kan forsøke en kajal uten allergifremkallende stoffer. Mener apoteket skal ha der isåfall. Tusen takk, da skal jeg prøve den Tror ikke jeg er allergisk og den fra apoteket har jeg prøvd. Anonymkode: 16a40...b73 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå