AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Hallo. jeg og samboer får en liten valp i hus nå om en liten stund. Er det noen som har erfaring med å ha med valp på jobb? Jeg har en jobb der jeg jobber alene, og han har et stort kontor å være på og jeg har tid til å bruke mye tid på han når han ikke sover Noen som har erfaring på hvordan dette fungerer? når det kommer til tisse/bæsje turer, mat, lek , sove osv ? setter pris på all innspill Anonymkode: 4e23a...e0f
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 Har flere kollegaer som har hatt med valp på jobb. Det blir jo en del distraksjoner, og man må fly ut med valpen for å tidse hele tiden, men det går greit i en kort periode. Har du møter du må delta på så kan det bli litt stress med en valp som herjer rundt eller piper i buret sitt, så hos oss pleier valpeeierne å finne en annen kollega som kan se etter hunden under møter. Anonymkode: b6e20...cff
kamilla1991 Skrevet 26. april 2018 #3 Skrevet 26. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har flere kollegaer som har hatt med valp på jobb. Det blir jo en del distraksjoner, og man må fly ut med valpen for å tidse hele tiden, men det går greit i en kort periode. Har du møter du må delta på så kan det bli litt stress med en valp som herjer rundt eller piper i buret sitt, så hos oss pleier valpeeierne å finne en annen kollega som kan se etter hunden under møter. Anonymkode: b6e20...cff Ingen møter, og vil være på samme sted hele tiden, både meg og han:) Driver butikk, og desverre er det veldig stille om dagen så har ikke alt for mange kunder innom heller. så blir jo mye tid til både tisse og div
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå