AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Mulig det finnes drøssevis av lignende tråder, men jeg bare ønsker å dele min ( selverklærte ) geniale gavetipsidé! Synes alltid det er vanskelig å skulle finne på gaver, for de fleste har jo ALT de trenger. Og jeg liker å gi gaver med mening, noe som mottakeren kan ha glede og nytte av, noe som viser at man har tenkt på mottakeren. Så... F.o.m sist jul, så er det ''gavekurv'', som gjelder. Nå har ikke jeg kjempemange å kjøpe gaver til, så å lage over 20 ulike kurver, skjønner jeg at kanskje ikke er så genialt, men til bursdager og slikt f.eks Og man må jo også se ann mottakeren, det er kanskje ikke ''innafor'' i alle sosiale lag. Men uansett, man kan kjøpe en fin kurv. Eller man kan f.eks dekorere en helt vanlig pappeske. Er det barnebarn inne i bildet, så kan jo de f.eks tegne/klippe/male/lime osv. Finnes jo også mange fine gaveesker i ulike str. Kurvene/eskene kan fylles med alt mulig rart! Poenget er at man kan fylle i div små ting, i stedet for en stor dyr ting ( hvis man ikke har planlagt å kjøpe den store, dyre tingen. ) Så man kan jo variere ut i fra eget budsjett. *Slips *Tøfler *Kinobilletter *Pledd *Vin *Øl *Blomsterbukett *Smykker *Varme sokker *Hobbyartikler *Lesestoff *Kryssord *Godteri mottakeren liker ekstra godt *Frukt *Ost & kjeks *Bøker *Telysholdere *Selvlagde gavekort - massasje, middag, handlehjelp, vaskehjelp, ryddehjelp, hagehjelp osv osv *Ei fin ramme med bilde av barnebarn e.l *Kjekspakke *Velvære produkter *Sminke *Flaxlodd *En fin kopp *Te *Duftlys *Strikketøy *Verktøy *Pyntegjenstand *Skrivesaker Osv, osv... Litt sånn mix & match, forundringspakke som passer den enkelte. Jeg pleier å ''raske'' med meg ting hele året rundt, når det er tilbud på f.eks nille, kid, princess o.l Her kan man spare en del på ulike nips, klistremerker, hobbygreier, duker/løpere, pledd osv. Del gjerne DITT geniale tips under Anonymkode: 03a4b...a18 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 Og jada, jeg vet at gavekurv ikke er noe nytt Og at det ikke er MIN idé. Anonymkode: 03a4b...a18
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #3 Skrevet 26. april 2018 Hei! Kjempe lurt! Fin tråd med gode tips, knall liste! Jeg har faktisk aldri tenkt over gavekurv før, men dette er jo veldig smart Mye lettere enn å finne én stor ting man er sikker på personen liker og har brukt for! Anonymkode: b1477...914 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #4 Skrevet 27. april 2018 På 26.4.2018 den 9.57, AnonymBruker skrev: Hei! Kjempe lurt! Fin tråd med gode tips, knall liste! Jeg har faktisk aldri tenkt over gavekurv før, men dette er jo veldig smart Mye lettere enn å finne én stor ting man er sikker på personen liker og har brukt for! Anonymkode: b1477...914 Takk Anonymkode: 03a4b...a18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå