AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Har en nyfødt valp som ble født mindre enn de andre og er svak. Nå har søsknene lagt på seg mye og den lille taper kampen i matfatet. Har kjøpt morsmelkerstatning for valp og har gitt mat hver 2.Time. mor steller valpen. Han veier 240 gram (søsknene er nå eundt halvkiloen) og jeg får sjeldent i valpen mer enn 7-8 ml melk hvert måltid. Noen som har tips til hva jeg bør gjøre? Vil ikke miste valpen. Anonymkode: c3022...dba
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #3 Skrevet 26. april 2018 Har du ikke vært i kontakt med dyrlegen ? Anonymkode: 9254c...9eb 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #4 Skrevet 26. april 2018 Jo, men fikk ikke veldig mye hjelp. Fikk beskjed om morsmelkerstatningen(det visste jeg jo fra før), og mating hver 2.time, og la valpen være hos mor og søsken så lenge hun steller, og det gjør hun. Var ikke noe tema å komme inn på time. Jeg bare synes valpen spiser lite hvert måltid og bekymrer meg, og ønsker eventuelle råd og tips fra andre, hva de har gjort. Har endret til hver halvannen time nå, for å få opp mengden mat i døgnet. Anonymkode: c3022...dba
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #5 Skrevet 26. april 2018 Hadde prøvd mating hver halvtime. Det er tungt å suge, så de svake klarer ikke lenge av gangen. Anonymkode: b5282...dc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå