Gå til innhold

Balletømming og asparges

Fremhevede innlegg

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Urinen lukter jo helt jævlig etter man har spist asparges... men har ikke tenkt på at sæden blir like ille.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jævlig ekkel måte å formulere seg på 

Anonymkode: 8416e...0d8

Troll seff.

Anonymkode: 1d261...7d5

• Liker 1
Skrevet

Jeg leste "Ballettrening og aspergers" :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Ta deg et runk og smak på sausen din selv da vel? Om du er pysete så kan du bare lukte på det, lukter det stramt så smaker det nok det samme.

Folk spør kvinneguiden om så mye greier som de lett kan finne ut på egen hånd. Bokstavelig talt i dette tilfellet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker said:

Anonymkode: 8416e...0d8

55 minutter siden, GiftMann38 said:

Alltid et eller annet hysterisk kvinnfolk som skal dømme andres preferanser i disse trådene :fnise:

Ville dere tatt dere et glass med sæd? Som noe godt å drikke? Nei akkurat 

Anonymkode: ae44c...380

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som liker smaken av sæd. Men det finnes derimot en del jenter som skal spille på å være så seksuelle og tror menn kun vil se dem som bra nok hvis de svelger. Så da later de som om der er ‘godt’. Men det er ikke det. Det er ingen som liker smaken av bæsj, sæd eller blod. 

Uhm.. wow.. jeg liker faktisk smaken, OM han har drukket nok vann, og ikke spist for sterk mat. 
Så det å si at INGEN liker smaken, er jo bare bullshitt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gammelt kjerringtips for å nullstille denne smaken vil være å spise brune bønner, minst en boks ;)

Anonymkode: 1b1bf...e30

AnonymBruker
Skrevet
On 4/26/2018 at 7:50 PM, SlemUlv said:

Uhm.. wow.. jeg liker faktisk smaken, OM han har drukket nok vann, og ikke spist for sterk mat. 
Så det å si at INGEN liker smaken, er jo bare bullshitt. 

Hvis du får tilbud om et glass med sæden hans da, drikker du det?

Skrevet

Sæden til en mann som har drukket nok vann og spiser sunt smaker som oftest ganske lite, litt salt liksom, er ikke noe ekkelt å svelge det da etter min mening. 

Men ville vært litt forsiktig med å spise ting som asparges ja, vet ikke hvor lenge det påvirker smaken, men som Cuntzilla sier er det jo lett å sjekke det selv. Drikk mye vann og ta deg en svett treningsøkt så får du skylt gjennom systemet i hvert fall :) 

• Liker 1
Skrevet
På 26.4.2018 den 19.49, AnonymBruker skrev:

Ville dere tatt dere et glass med sæd? Som noe godt å drikke? Nei akkurat 

Du kan ikke sammenligne slik, her er det jo snakk om å gi partneren maksimal sexuell nytelse og tilfredsstillelse! Hadde typen drukket er glass sæd, hadde jeg blitt jævli skeptisk.. 😠

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...