Gå til innhold

Balletømming og asparges

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg skal møte en jente i kveld, og når vi knuller pleier jeg alltid å tømme ballene i munnen hennes. Men jeg har hørt at smaken på mannesausen ofte kan bli litt besk etter inntak av asparges. 

Så jeg lurer på hvor lenge denne smaken henger i? Er det noen som har erfaringer med dette? Det vil jo gå 24+ timer fra jeg spiste det til hun svelger, så jeg håper det er lang nok tid til at smaken har "nullstilt" seg. Jeg kan jo sprute et annet sted på henne, men jeg vil ikke skuffe henne heller.

Anonymkode: 636ce...24c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Wow heldig jente.... «tømme ballene» «mannesaus» 

er du gammel nok til å ha sex? 

Anonymkode: 14e26...253

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Herregud. 

Anonymkode: 251c1...d94

• Liker 5
Skrevet

Drikk masse vann, eller eventuelt ananas juice, så går det nok bra :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Qlle disse asparges-trådene. :angry:

Anonymkode: 3d5b4...63b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow heldig jente.... «tømme ballene» «mannesaus» 

er du gammel nok til å ha sex? 

Er en mann i sin beste alder. :) Og såpass jovial og folkelig at jeg ikke bruker de medisinske benevnelsene.

TS

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, SlemUlv skrev:

Drikk masse vann, eller eventuelt ananas juice, så går det nok bra :)

Takk for svar! Ananasjuice virker som et godt alternativ. Jenta skal jo nyte "varmdusjen", så det er viktig for meg at smaken er fortreffelig :)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jenter som svelger, pleier ikke bry seg nevneverdig om smaken, da er det uansett for sent ;) 

Anonymkode: d6783...448

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en mann i sin beste alder. :) Og såpass jovial og folkelig at jeg ikke bruker de medisinske benevnelsene.

TS

Jovial og folkelig? 😂 Alwrighty then! 

• Liker 6
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jenter som svelger, pleier ikke bry seg nevneverdig om smaken, da er det uansett for sent ;) 

Anonymkode: d6783...448

Uhm.. jo det gjør vi.. Jeg har kastet opp pågrunn av smak, det er IKKE noe gøy, verken for meg eller han. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Ananasjuice virker som et godt alternativ. Jenta skal jo nyte "varmdusjen", så det er viktig for meg at smaken er fortreffelig :)

TS

Er du klar over at man skal drikke jævlig mange liter?!

Anonymkode: 66712...12b

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du klar over at man skal drikke jævlig mange liter?!

Anonymkode: 66712...12b

Glad jeg ikke svelger slikt, fysj..

Anonymkode: e2111...675

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glad jeg ikke svelger slikt, fysj..

Anonymkode: e2111...675

Har du prøvd da? La det ligge i munnen, la det gli rundt tunga før du svelger...så la det gli sakte...sakte ned...

Anonymkode: 95dbe...7d0

AnonymBruker
Skrevet

Glad jeg er lesbisk.

Anonymkode: 1d261...7d5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Jeg skal møte en jente i kveld, og når vi knuller pleier jeg alltid å tømme ballene i munnen hennes. Men jeg har hørt at smaken på mannesausen ofte kan bli litt besk etter inntak av asparges. 

Så jeg lurer på hvor lenge denne smaken henger i? Er det noen som har erfaringer med dette? Det vil jo gå 24+ timer fra jeg spiste det til hun svelger, så jeg håper det er lang nok tid til at smaken har "nullstilt" seg. Jeg kan jo sprute et annet sted på henne, men jeg vil ikke skuffe henne heller.

Jævlig ekkel måte å formulere seg på 

Anonymkode: 8416e...0d8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Flere som ser for seg en fyr med et dumt glis og et tomt blikk? 

Anonymkode: da6e0...420

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

ÆSJ!

Anonymkode: f0846...b40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som liker smaken av sæd. Men det finnes derimot en del jenter som skal spille på å være så seksuelle og tror menn kun vil se dem som bra nok hvis de svelger. Så da later de som om der er ‘godt’. Men det er ikke det. Det er ingen som liker smaken av bæsj, sæd eller blod. 

Anonymkode: ae44c...380

• Liker 2
Gjest GiftMann38
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ingen som liker smaken av sæd. Men det finnes derimot en del jenter som skal spille på å være så seksuelle og tror menn kun vil se dem som bra nok hvis de svelger. Så da later de som om der er ‘godt’. Men det er ikke det. Det er ingen som liker smaken av bæsj, sæd eller blod. 

Alltid et eller annet hysterisk kvinnfolk som skal dømme andres preferanser i disse trådene :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Representerer du "alle" eller?😅  og det er vel litt forskjell på sæd, blod og eksrementer.

Anonymkode: 8416e...0d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...