Gå til innhold

sambo vil bruke anabole sterioder!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Nina23Hamar
Skrevet

Blir så irritert og bekymret når han sier at han skal ta en "kur" med anabole steroider.

Han har lagt på seg litt, og vil nå få vekk fett og alt slik at muskler blir mer synlige. I tillegg vil han ha MER muskler.

Jeg blir helt fortvilet, for sambo har virkelig store muskler, jeg får ikke hendene mine rundt overarmene hans engang når han strammer :(

Jeg vil ikke at han skal gjøre dette med tanke på skader,hvordan humøret hans kan bli, alle bivirkningene også videre. Dessuten så vil han bli seende ut som en okse hvis han får mer muskler.

Jeg ber han ikke gjøre det, og han har ikke gjort det enda. Men allikevel nevner han det. Han vet at jeg hater det, men allikevel tror jeg han kommer til å gjøre det. Hva gjør jeg? :o :o

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

En exs av meg har bolet i det siste og har blitt veldig voldelig mot dama si etter det. Han klikker for ingenting og tok faktisk kvelertak på meg her om dagen pgr av en spøk..

Jeg ville ikke godtatt at min type gjorde dette i allefall. Da hadde jeg faktisk gått.

Gjest Nina23Hamar
Skrevet
En exs av meg har bolet i det siste og har blitt veldig voldelig mot dama si etter det. Han klikker for ingenting og tok faktisk kvelertak på meg her om dagen pgr av en spøk..

Jeg ville ikke godtatt at min type gjorde dette i allefall. Da hadde jeg faktisk gått.

Ja, jeg vet at man kan bli voldelig av det.

Det er noe jeg frykter, pluss skader kroppen hans kan ta av det. Skal jeg "true" med å gå da? Hvis han gjør det?

Jeg vil virkelig ikke at han skal det...åh :(

Gjest Moonshadow
Skrevet

Kan ikke si hva du skal gjøre, men jeg hadde gått uten tvil om han brukte steroider. Man blir så utrolig ustabil av det og det kan gjøre store skader.

Gjest Anonymous
Skrevet

Han forteller deg om det, istedet for å holde det skjult. Det er da noe.

Skrevet
Han forteller deg om det' date=' istedet for å holde det skjult. Det er da noe.[/quote']

Jada - men da gir han deg også sjansen til å komme med et ultimatum. Om han tar disse pillene - så går du!

Ikke noe mer dill med det..........

Fanken - det er ulovlig. Hvorfor skal du og andre "godkjenne" dette? Nei - vis ingen nåde. :fy:

Ønsker han å bli kvitt noe fett og få mer muskler, så får han legge om kostholdet - og trene mer eller trene anderledes! Mye sunnere.

Gjest Nina23Hamar
Skrevet

Jeg prøvde å vri sitasjonen slik at hvis det var jeg som skulle f.eks ta Efedrin. Spurte han om han ville jeg skulle bli et beinrangel og kanskje få hjertestopp eller slag. Nei det ville han jo ikke :roll:

Nei uff, jeg får bare stille et ultimatum.

Vil virkelig ikke at han skal ødelegge seg sånn.

Skrevet

For det første er det ulovlig

for det andre er det farlig for ham selv

og

for det tredje er det potensielt farlig for deg

KLART du kan (og bør) stille et ultimatum!

Vil han bli slankere og mer muskuløs får han gjøre som skikkelige mannfolk med guts gjør: legge om kostholdet og trene "riktigere" :evil:

På toppen av det hele setter han det seksuelle samlivet deres i fare også... Har han tenkt på det??

Skrevet

Ingen tvil her - jeg hadde stillt ultimatum og hadde han allikevel tatt dopet , da hadde jeg sagt takk for meg og ha det bra. Så enkelt (og vanskelig) som det.

Ekte mannfolk trener for å få musklene de ønsker! Anabole steorider er for feiginger og lastsabber, ferdig med det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville helt klart gått om kjæresten min gjorde noe sånt. Kanskje jeg hadde tvilt på han om han i det hele tatt VURDERTE å prøve, men det er jo dtt valg.

Kjenner et par stykker som har brukt boler - han ene har sittet inne for vold, han andre brukte det bare en kort periode, men fortalte at han i løpet av KORT tid ble mer aggressiv og vanskelig å forholde seg til. Sistnevnte fikk forresten preparatene av en lege i forbindeles med håndballtrening på høyt nivå :roll:

Skrevet

Jeg har en kamerat som gikk helt bananas etter å ha gått på det en stund. Det er virkelig farlig!

En annen ting du kan si til ham er at han vil få en mindre penis også. Den blir mindre og han vil ikke kunne gjennomføre sex.

Dersom du sier at han vil bli agressiv, så kanskje han bare synes det er tøft. Men det er ikke fullt så tøft å ikke kunne ha sex lenger. :sjarmor:

For noen år siden var jeg sammen med en som hadde brukt anabole steroider. Det ble ganske fort slutt pga det seksuelle. Det var akkurat som om han aldri kunne "komme". Vi prøvde alt mulig, men han fikk det ikke til. :( Jeg ville ikke ha det slik, så det var bedre å gjøre det slutt før vi hadde vært sammen for lenge.

Skrevet

Ikke godta det. Si at du går om han gjør det.

Hvorfor i all verden gidder han egentlig å vurdere det en gang? Og fortelle deg at han vurderer det?

Nei, om han gjør det, så gå din vei. Du fortjener noe bedre enn det!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde aldri i verden godtatt dette. Ikke minst fordi boledrops kan gjøre ham voldelig og uberegnelig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Min samboer brukte AS for noen år siden, å jeg vil bare si en ting....du kommer til å merke det med en gang. Han fikk MYE kviser, psykisk ustabil, ble stor og rund i ansiktet...

Jeg fann det ut og satte et ultimatum...han valgte å kutte det ut og idag er han faktisk mot AS for nå vet han hva skade det kan gi.

Det er faktisk medlig mage som har prøvd AS som samenligner det med narkotiskestoffer....du kan bli psykiskavhengig fordi når du avslutter en kur så blir en deprimert å etc å da må en bare ta mer kurer.....

Tips til deg...kom deg vekk om han velger å ta dette....jeg ble faktisk psykisk nedbrutt av hans oppførsel.

Lykke til

Gjest Anonymous
Skrevet

For å si den sånn så blir en ikke slank av å bruke AS...er du sikker på om det er det han mener??? Men kosttilskudd som inneholder efedrin er noe annet. det er ulovlig men det er ikke AS.

AS er hormoner du tilsetter kroppen via tabletter eller sprøyter. Tar du AS får du større muskler med trening og får mye vann i kroppen slik at du posner ut.

Skrevet

"Ja vær så god, men da kan du ikke regne med meg i fremtiden!" Kort og godt! Når man tar AS så VOKSER hjertet! Det er livsfarlig!!! Min mening er at det bare er utrolig dumme mennesker som tyr til slike midler!

Skrevet
Ingen tvil her - jeg hadde stillt ultimatum og hadde han allikevel tatt dopet , da hadde jeg sagt takk for meg og ha det bra. Så enkelt (og vanskelig) som det.

Ekte mannfolk trener for å få musklene de ønsker! Anabole steorider er for feiginger og lastsabber, ferdig med det.

Henger meg på...........

Skrevet

Skremmende hva denne 26-åringen i linken over her forteller... vis ham det innlegget, og se om det kanskje kan få ham til å tenke seg om et par-tre ganger før han bestemmer seg for å sette igang..

Gjest jemenin75
Skrevet

Blir skremt jeg. Det må være noe riv ruskende galt med samfunnet når normalt unge mennesker må ty til hormoner for å få oppjustert selvbildet.

Jeg har ihvertfall ikke vært i tvil: jeg hadde ikke bestemt over han, men sagt at dersom han tar AS så går jeg!! Enkelt og greit. Jeg vil ikke være sammen en gedigen klump av en megarexi-mann...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...