Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i anledning høyrisiko svangerskap gått på blodfortynnende inntil det ble oppdaget en BO. Da ble jeg sendt hjem fra lege med cytotec for å sette i gang en hjemmeabort. Men så slo tanken meg, jeg har jo gått på blodfortynnende og hva da med cytotec? Legen sa man skal ikke være alene når man gjør dette Pga blødninger men da vil jo det si enda større for min del Pga blodfortynnende. Noen som vet? 

Anonymkode: 20b66...ae3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i anledning høyrisiko svangerskap gått på blodfortynnende inntil det ble oppdaget en BO. Da ble jeg sendt hjem fra lege med cytotec for å sette i gang en hjemmeabort. Men så slo tanken meg, jeg har jo gått på blodfortynnende og hva da med cytotec? Legen sa man skal ikke være alene når man gjør dette Pga blødninger men da vil jo det si enda større for min del Pga blodfortynnende. Noen som vet? 

Anonymkode: 20b66...ae3

Jeg tok klexane, fra innsett av embryo (IVF) med siste sprøyte samme dag som ultralyd der MA ble oppdaget. Tok cytotec dagen etter, det gikk fint (altså, var på ingen måte fint, men opplevde ingen spesielle problemer pga hadde tatt blodfortynnende). Vet ikke om det er samme type/dose som du har tatt da. Sjekke med legen for sikkerhets skyld? Føler med deg ☺️

AnonymBruker
Skrevet

Ring lege og forhør deg før du tar Cytotec. 

Anonymkode: 393d1...b54

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...