AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Herregud dette er så flaut men når jeg ikke har hatt sex på en stund pleier jeg å få UVI når jeg har penetreringssex igjen. Forskjellig bakterieflora som trykkes mot urinrøret. De siste dagene har jeg vært litt småpjusk og ligger i sengen å onanert hele dagen, og dro opp en dildo jeg aldri har hatt problemer med før. (denne https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/dildoer/dildo-selvsmorende-slt/) Og nå har jeg fått UVI! Er det mulig av dildo? Er det fordi den hadde bakterier på seg (jeg brukte ikke antibac på den før bruk, men hadde jo vasket den godt med antibac etter forrige bruk for noen mnd siden og den har ligget i eske i skapet siden da) eller kan man få det av bare "trykket" mot urinrøret? For jeg red den og kjente jo trykket mot urinrøret og g punktet. Prøver å gjøre meg klok på det så jeg kan unngå det til neste gang, for denne vil jeg bruke oftere igjen etter våre to hele romantiske og herlige dager nå. Utrolig flaut å gå til legen å si jeg har fått det av dildo denne gangen! Anonymkode: b792f...21d 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 Usikker på om jeg skulle poste i helse eller sex forumet! Men håper noen vet Anonymkode: b792f...21d
solmåneogstjerner Skrevet 26. april 2018 #3 Skrevet 26. april 2018 (endret) Du trenger vel ikke å si det til legen? 😂 Men ja, det kan være derfor. Eller ikke. Uansett er det lurt å sørge for at den er ren. Har den ligget i månedsvis etter desinfisering så ville jeg renset igjen... Edit: Du kan jo ha smittet deg selv under akten Endret 26. april 2018 av solmåneogstjerner
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #4 Skrevet 26. april 2018 Pass på at du tisser før du putter noe som helst inn der nede. Tiss også like etterpå, om bare en dråpe. Rens dildoen før bruk og skyll godt med vann. Du behøver virkelig ikke å fortelle legen din når du kjente symptomer. Anonymkode: 9a876...6d0
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #5 Skrevet 28. april 2018 Jeg får uvi av glidemiddel, så kanskje det kan være det? Anonymkode: ab921...32d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #6 Skrevet 28. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg får uvi av glidemiddel, så kanskje det kan være det? Anonymkode: ab921...32d Jøss ja det kan jo faktisk hende, for jeg brukte jo glidemiddel også. Men har brukt det glidemiddelet 6-8 ganger før uten at det har gitt noe plage. Har det skjedd bare noen av gangene på deg, med samme glidemiddel som har gått bra før, eller et det ett du alltid får UVI av? Men jeg kom meg til legen og slapp heldigvis å gi detaljer om hvorfor jeg hadde fått UVI! Så nå er det antibiotika kur på gang, gudskjelov! UVI er såååå pain!!!! Anonymkode: b792f...21d
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #7 Skrevet 30. april 2018 On 4/28/2018 at 1:32 PM, AnonymBruker said: Jøss ja det kan jo faktisk hende, for jeg brukte jo glidemiddel også. Men har brukt det glidemiddelet 6-8 ganger før uten at det har gitt noe plage. Har det skjedd bare noen av gangene på deg, med samme glidemiddel som har gått bra før, eller et det ett du alltid får UVI av? Men jeg kom meg til legen og slapp heldigvis å gi detaljer om hvorfor jeg hadde fått UVI! Så nå er det antibiotika kur på gang, gudskjelov! UVI er såååå pain!!!! Anonymkode: b792f...21d Fikk det ikke etter hver gang, men merket en sammenheng at jeg fikk det mye oftere ved bruk av glidemiddel (har kun prøvd en eller to typer, så vet ikke om det er noen jeg reagerer mer på enn andre). Etter jeg slutta å bruke glidemiddel, fikk jeg uvi færre ganger. Du har all min sympati, urinveisinfeksjon er noe dritt! Anonymkode: ab921...32d
Sphynx Skrevet 30. april 2018 #8 Skrevet 30. april 2018 Vask produktet med vann før bruk. ''Antibac'' er for sterk til å bruke på leketøy, det skal være leketøysrens. Husk å ikke bruke såpe på leketøy laget av TPE (som denne). Kan være du fikk UVI av leketøyet, kan være støv fra den osv. Så lenge du ikke tisser etter sex eller onanering, kan du få det. Er ikke sikekrt det er dildoens feil.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #9 Skrevet 30. april 2018 Man får UVI pga bakterier som ligger rundt perineum og endetarmen kommer opp i urinrøret ved penetrering. Noen får det lettere enn andre. Trikset er å tisse etterpå, da skyller man ut de bakteriene som prøver å komme seg opp i urinrøret. Også må jo selvfølgelig dildoen være ren. Anonymkode: 8a45f...2ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå