AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #1 Skrevet 26. april 2018 Jeg har en venninne som har en blandingshund som skal parre hunden sin med moren sin hund som også er blandingshund og dette er planlagt. Dette er fordi hun skal ha en valp gratis siden hun ikke har penger til å kjøpe en ny valp. Hun har hannen og moren har tispa og de er heldigvis ikke i slekt og ingen felles raser i blandingene. De har også planlagt å selge resterende valper fordi venninna mi skylder moren sin penger og da får hun gjort dette samtidig siden de har planlagt flere kull og hele tre stykker. De har ikke gjort noen helsetester på hundene og jeg har sagt at det er lurt men da bare sier hun at hun ikke har penger til det og jeg har heller ikke penger til dette. Jeg vil ikke bli uvenner heller og det er så vanskelig å si ifra uten å såre men jeg får vell ikke gjort noe med det heller og jeg har ingenting å si i dette valget mellom henne og moren. Anonymkode: 4a37e...253
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 Dette er så uetisk at jeg ikke hadde hatt noe problem med å fortelle venninna mi nøyaktig hva jeg mener, og deretter droppe henne som venninne dersom hun fortsatt ville gjennomføre det. Anonymkode: c06b8...81d 6
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #3 Skrevet 26. april 2018 Uff, dette er jo ikke bra. Alt er jo galt her. Du kan si ifra om at det er en dårlig idé. Begrunn det. Men bortsett fra det så er det vel ikke noe mer du kan gjøre. Anonymkode: 35949...693
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #4 Skrevet 26. april 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Dette er så uetisk at jeg ikke hadde hatt noe problem med å fortelle venninna mi nøyaktig hva jeg mener, og deretter droppe henne som venninne dersom hun fortsatt ville gjennomføre det. Anonymkode: c06b8...81d Det er overhodet ikke noe verre eller bedre å blande disse to hundene enn de forkastelige oppdretterne som knuser rare på rase ** hver så god, kom og si det ikke er sånn) MEN- Venninnen din er en jækla hooligan TS! Som planlegger å bruke den stakkars hunden om igjen og om igjen for å betale gjeld er forkastelig. Noe sier meg også at hun har NULL peiling på hunder- dette er virkelig en dårlig idé Anonymkode: d3879...27a 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #5 Skrevet 26. april 2018 Ja det er helt sykt ja men jeg har vell ikke noe å si uansett. Anonymkode: 4a37e...253
Duff Skrevet 26. april 2018 #6 Skrevet 26. april 2018 Du kan absolutt si noe. Fra meg hadde det vert klar tale. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #7 Skrevet 26. april 2018 Ingen kan nekte deg å si nøyaktig det du syns. Men de trenger ikke å følge det du sier. Herregud for noen mennesker. Dra på seg flere dyr når de ikke engang har råd til en helsesjekk på dem? Litt usikker på om jeg hadde klart å være god venn med sånne mennesker, de hadde fort blitt «bekjent» Anonymkode: d64fa...15c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå