Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan var det å fylle 30?

Anonymkode: d0e11...4a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte med tatoveringer :P

Skrevet

Som 29 og 31. Og 22 og 34. Ikke noe spesielt.

Men: tenkte faktisk på at jeg var glad for at jeg hadde fått gjort ting som jeg ønsket meg: å få barn og utdannelse. Det siste var jeg ikke helt ferdig med da... Men på god vei! Og fikk det til etterhvert 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Som 29 og 31. Og 22 og 34. Ikke noe spesielt.

Jepp, ikke noe spesielt egentlig. Bare nok et år. 

Skrevet

Jeg hadde nok ikke syntes det var så ille hvis jeg hadde hatt barn. Men siden jeg ikke hadde barn da jeg fylte 30 år, var det noe jeg følte veldig på. I livet ellers merker jeg ikke mye til det, og det føles jo sånn sett greit, men jeg følte, og fremdeles føler, at tiden løper fra meg med tanke på barn. Når man har et sterkt barneønske er det ingen god følelse overhodet.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har fortsatt tilgode å oppleve en alderskrise. 30 årsdagen var fin, fikk med de fleste vennene mine ut, og det ble en bra kveld uten altfor vondt i hodet dagen derpå. Nå er jeg 40, og har ikke merket de store forandringene. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Som å fylle 25, bare med mer penger.

Ikke noe krise da, men noen år senere har jeg begynt å kjenne litt mer på at jeg ikke oppfattes som ung lengre. Tror kanskje jeg får litt smellen når jeg blir 40, samtidig er det jo en prosess som man modnes til. 

Jeg vil ikke ha barn forøvrig, så den klokka der har jeg aldri tenkt på. Mer ungdomstiden som svinner hen og puppene som er på vei nedover liksom :ler: 

Anonymkode: b58a6...873

Gjest Ingrid78
Skrevet

30 gjorde meg ingenting. Nå som jeg nærmer meg 40 derimot begynner jeg å bli stressa.Synes ikke det skjedde så mye med meg som person og mentalt i 20-årene, men har blitt fryktelig mye eldre i 30-årene rent mentalt sett. 

Gjest Elize
Skrevet

Å være 30 år er for meg mye bedre enn å være 20 år. Tryggere på meg selv og har bedre råd.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ikke noe annerledes enn å fylle 29 eller 36.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...