AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Jeg har siden jeg startet å barbere meg ALLTID fått utrolig mange nupper og ble helt rød minst 3 dager etter jeg barberte med høvel. Hadde prøvd alt av tips og kremer jeg kom over - men de kom likevel tilbake. Så idag prøvde jeg en barbermaskin (for menn egentlig) fra braun, og DET BLE INGEN NUPPER!!!😍😍 bare ett lite tips til de andre som jeg har sett slitet med det samme. Jeg ble dessuten helt glatt, ingen stubber heller selvom det var maskin! Så deilig etter sååå mange år hvor man føler seg ekkel og "stygg" der nede Anonymkode: fcba0...46a
letanglia Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 (endret) Hvordan barbermaskin var det? Har du bilde? Er det ikke sånn at barbermaskiner ikke kutter helt ned da, men noen mm fra huden? Eller ble du helt glatt? Turte du å bruke den under på kjønnsleppene også, eller brukte du den bare på venusberget? Høres utrolig skummelt ut med maskin der nede, men er jo helt supert at det var suksessfullt for deg! Endret 26. april 2018 av letanglia 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #3 Skrevet 26. april 2018 Kan du fortelle hvilken det er? Modellnavn! Hørtes ut som noe som kan prøves. Dusjet du først? Brukte du barberskum? Anonymkode: 7f9ad...12c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #4 Skrevet 26. april 2018 Men spar en cm, er stygt med stubber... eller glatt for den slags skyld. Anonymkode: 27e0d...edb
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #5 Skrevet 28. april 2018 Jeg har alltid brukt maskin der nede, har aldri fått til med høvel. Har brukt både maskiner for menn og ladyshaver. Barberer meg hver morgen etter at jeg har dusjet (tørker meg helt først) og det blir glatt nok i massevis, ingen stubber. Man blir fort vant og jeg syns ikke det er problem å barbere med rundt leppene, men jeg lurer jo på hvordan damer klarer å bruke høvel der uten å skjære seg Anonymkode: 7977b...203
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #6 Skrevet 28. april 2018 Kan dere ikke dele hvilke maskiner dere bruker? Jeg kjøpte en som var spesielt for bikinilinje (fra Braun tror jeg), og den var helt grusom. Tok tak i hårene og rev dem opp med huden. Aldri mer Anonymkode: 704c9...031
AnonymBruker Skrevet 28. april 2018 #7 Skrevet 28. april 2018 På 26.4.2018 den 5.02, AnonymBruker skrev: Men spar en cm, er stygt med stubber... eller glatt for den slags skyld. Anonymkode: 27e0d...edb En cm? Haha er du klar over hvor mye hår det ville blitt? Anonymkode: 27d95...937
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå