Gå til innhold

Filming og bilder..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av flere tråder her inne.

jeg og kjæresten har vært sammen i mange år, og har fortsatt et nokså godt sexliv. Han har de siste to årene ymtet frampå at han ønsker litt krydder; da i form av litt vulgære bilder,eller at vi filmer at vi har sex.  Å sende nudes har jeg prøvd et par ganger(uten fjes), men det var bare ekstremt ubehagelig for min del. Så det kuttet jeg ut. Filming har jeg sagt bastant nei til, det skjer rett og slett ikke.  Jeg forstå godt at han ønsker litt variasjon og at vi kan utforske litt mer, men jeg ønsker ikke å gjøre noe som føles ukomfortabelt eller som er risikabelt å gjøre mtp hvor materialet kan havne ved et uhell...

Dette godtar han jo selvfølgelig, men det jeg savner er forståelse...for han skjønner ikke hvorfor det skal være et problem og hvorfor jeg syns det er ubehagelig. Det er ikke bare tanken på hvor bildene/filmen kan havne, men jeg vil rett og slett ikke filmes mens jeg har sex. Å dette skjønner han ikke. Han syns jeg er prippen. Heldigvis er han ikke en sånn som maser, og det er greit at vi lar være, men han ser det ikke fra min side. Å da føles det nesten som om vi har en elefant i rommet..jeg ønsker så gjerne at han skal forstå og godta nettopp fordi han forstår, ikke bare fordi han respekterer at jeg ikke vil.  For nå er jeg den litt kjedelige kjæresten som ikke vil være med på "moroa". Er det noen som ser det fra min side? Eller skal jeg bare være fornøyd med at han i det minste aksepterer at jeg ikke er like eksperimentell på akkurat det område?

Anonymkode: 21b00...26c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg. Men ikke tenk så mye på det. Du har sagt nei, han har slutta å spørre deg. Legg det i glemmeboka. Om han begynner å kalle deg kjedelig og prippen videre i fremtiden så bør du tenke over hvor mye du syntes at han respekterer deg og dine grenser, for å rakke ned på noen fordi man har grenser, det er respektløst.

Anonymkode: 2bf14...69e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...