Gå til innhold

Arbeidsplass (butikk) som ikke har spiserom - hvor spiser jeg lunsjen min?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått ny jobb, skal starte 2. mai, og var innom butikken i dag for å skrive under kontrakten og å hente uniformen. Da jeg var innom oppdaget jeg at butikken ikke har noe sted de ansatte ta pausen sin (intervjuet var på en kafe i nærheten, så jeg har kun vært i selve butikken og ikke på "bakrommet" før i dag). "Bakrommet" består av et lite lager og sjefens kontor, som er et lite "kott" med arbeidsbordet hennes, skrivebordsstol og et par reoler med diverse permer osv.

Dette er sikkert ikke unikt, men jeg har ikke opplevd det før og lurer derfor hvordan andre har løst lignende utfordringer. Jeg har ikke råd til å spise lunsj ute hver dag, eller flere ganger i uka for den sakens skyld, så jeg lurer veldig på hvordan jeg skal løse dette. Å sitte i butikken å spise matpakka mi er ikke et alternativ og det frister ikke å sitte på lageret i lunsjen heller.

Jeg skal selvsagt høre med sjef og kolleger når jeg starter i jobben til uka, men håper på noen tips her allerede nå. :) 

Anonymkode: a35f0...54b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel litt sånn når man jobber i butikk.

Når jeg jobba for Gullfunn så hadde vi ikke noe spiserom, men vi var også på jobb alene så derfor fikk vi ikke pauser fordi vi kunne jo ikke gå fra butikken. Måtte vi på do, som var i en helt annen etasje så måtte vi ringe til vekter og hvis vekter hadde tid til å komme å passe på butikken så fikk vi gått på toalettet.

Skikkelig kummerlige forhold...

Anonymkode: 176ba...e05

Skrevet

Spiser bak kassa.

AnonymBruker
Skrevet

Pleier det ikke å være mulig å stanse tiden og finne frem bord/stol og spise midt i butikken? 

Anonymkode: c949d...972

AnonymBruker
Skrevet

Du legger ned setet og setter deg på toalettet vel. Da trenger du ikke fat siden smulene går rett i do, samt du kan drite samtidig. Alt i alt en vinn-vinn situasjon.

Anonymkode: e7641...858

• Liker 2
Skrevet

Bruk sjefens kontor.

Skrevet

Kan du ikke spørre sjefen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...