KevinAE Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 (endret) Hei igjen, dere. Dere som har vært på rema1000 Vestnes i mandal, vet dere hvor alkoholfri carlsberg øl på flaske står? Har ikke lyst å spør, men vil ikke stå å se på alt øl'en med alkohol når jeg er under 18 (da ser vel folk rart på meg siden jeg ikke har lov å kjøpe det..). Lurer også på om alt alkoholfri står på samme plass (gjør det på Joker i mandal) Endret 25. april 2018 av KevinAE
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 4 minutter siden, KevinAE said: Hei igjen, dere. Dere som har vært på rema1000 i mandal, vet dere hvor alkoholfri carlsberg øl på flaske står? Har ikke lyst å spør, men vil ikke stå å se på alt øl'en med alkohol når jeg er under 18 (da ser vel folk rart på meg siden jeg ikke har lov å kjøpe det..). Lurer også på om alt alkoholfri står på samme plass (gjør det på Joker i mandal) Du kan se på alkoholen, det er ingen som stirrer på deg og det er ikke sikkert det ser ut som du er under 18 en gang. Eller er du veldig ung? Selv om det ser sånn ut, så er det lov å se på alkohol. Du får gå på butikken 30 min før stengetid om det plager deg veldig Anonymkode: 54289...c47 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå