lemoncake Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Er ikke ofte, men en gang eller to i året dusjer jeg vår langhårete katt. Liker ikke å dusje, men tror han synes det er godt etterpå. Synes han trengte det i dag da det er svært lenge side sist. Etter dusj og stell så blir han så veldig kosete. Unormalt kosete for han å være. Det mener jeg å huske fra sist også. Sitter nå her med en katt som vil ligge oppå meg å få kos og lurer litt på hvorfor. Noen som opplever det samme med katten sin her? Og noen tanke rundt hvorfor han er så veldig kontaktsøkende etterpå?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Han søker trolig trøst etter traumet. Anonymkode: 84707...d8f 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 Den er kanskje ikke helt tørr og trenger varme? Anonymkode: 75e22...ca6 4
lemoncake Skrevet 25. april 2018 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2018 Ja, kanskje han trenger både trøst og varme. Han pleier ikke være kontaktsøkende når han kommer hjem og er våt og kald, men det kan jo være han vil også ha litt trøst av matmor som var så slem og dusje han. 😏 Synes ikke en katt skal dusje særlig, men synes han trengte det nå. En liten vårrengjøring. 😊
Diamant20 Skrevet 26. april 2018 #5 Skrevet 26. april 2018 Pusen min ble skikkelig kosete etter å ha fjerna noen dårlige tenner hos dyrlegen i vinter. Kanskje det er fordi du har tatt pus bort fra det pus ikke liker? 1
lemoncake Skrevet 26. april 2018 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2018 4 timer siden, Diamant20 skrev: Pusen min ble skikkelig kosete etter å ha fjerna noen dårlige tenner hos dyrlegen i vinter. Kanskje det er fordi du har tatt pus bort fra det pus ikke liker? Kanskje han satte pris på å bli vasket, ja. Det tenkte jeg litt på selv. At dusjen gjorde godt. 😊 Det er jo det jeg håper er grunnen! At han viser sin takknemlighet! 😻
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #7 Skrevet 26. april 2018 Jeg har en katt som blir veldig kosete etter den har vært hos veterinæren og det samme når jeg må gi den medisin eller rense sår. Jeg synes det er litt trist, virker som om den liksom innynder seg hos den slemme bølla (meg) for å unngå at det skal skje igjen. Men håper den bare søker trøst, som en annen sa. Anonymkode: 5e16b...09d 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #8 Skrevet 26. april 2018 Katta mi gjør det samme og det er fordi han fryser Anonymkode: 9810f...462
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå