AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Altså, skjønner jo selv at jeg har blitt ghosta.. datet litt, snakket masse utenom. Fant ut at vi begge er åpne for å ta ting videre. Snakket senest på søndag. Koselig prat, gledet oss til å se hverandre i helgen. Så sendte jeg mld i går, for å finne ut om jeg skulle dra til han, eller han til meg. Han åpner mld, fortsatt ikke svart. Lurer oppriktig på hva som plutselig har endra seg? Innfor å sende en mld å spørre hva som skjer? Eller bedre å bevare verdigheten å la være? Anonymkode: b787e...083
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Hva med å skrive "Hei, må bare vite om vi har en avtale i helgen eller ikke:)? Hvis ikke tenker jeg å lage andre planer/takke ja til et annet soialt tilbud" Anonymkode: a3860...24a 1
Grovmel Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 Det handler om å ikke stresse når man leter partner. Jeg hadde nok funnet meg andre å truffet og hatt denne personen som ett tja i bakgrunnen. Kjennes sikkert ganske kjipt ut, men det er nok en odds her for at du ikke er den eneste han ser eller at han ikke er så interessert som han sier. Jeg sier ikke at det er tilfellet her heller, men noen som er veldig interessert ønsker tett kontakt, etter min erfaring. Langt fravær på tlf betyr ofte tvil eller opptatt med andre. Og i noen tilfeller, for å spille opptatt for å få den andre mer interessert. Her er vel mitt kjønn mer en synder. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, skjønner jo selv at jeg har blitt ghosta.. datet litt, snakket masse utenom. Fant ut at vi begge er åpne for å ta ting videre. Snakket senest på søndag. Koselig prat, gledet oss til å se hverandre i helgen. Så sendte jeg mld i går, for å finne ut om jeg skulle dra til han, eller han til meg. Han åpner mld, fortsatt ikke svart. Lurer oppriktig på hva som plutselig har endra seg? Innfor å sende en mld å spørre hva som skjer? Eller bedre å bevare verdigheten å la være? Anonymkode: b787e...083 Siden dere har kjent hverandre så kort, er serbiske nødvendig å spørre «hva som skjer». Det er nemlig opplagt: Han er ikke interessert. I alle fall ikke i nærheten så interessert som deg. Og vil du det da? Mase deg til en date med en som er ganske lunka innstilt til deg? Anonymkode: 4033a...399
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #5 Skrevet 25. april 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden dere har kjent hverandre så kort, er serbiske nødvendig å spørre «hva som skjer». Det er nemlig opplagt: Han er ikke interessert. I alle fall ikke i nærheten så interessert som deg. Og vil du det da? Mase deg til en date med en som er ganske lunka innstilt til deg? Anonymkode: 4033a...399 Men trenger det å bety så svart hvitt I begynnelsen? Mulig han ikke er dødelig forelsket enda og kanksje fortsatt har andre damer på lur, men jeg tenker at ting kan bygge seg opp litt etter litt. Klart ønsker han ikke å investere, så er det jo bare å gå videre. Ikke alltid like enkelt, men det er nå fasiten på det. Hadde ventet til I morgen kveld og sendt en melding. Hadde ikke kommentert at han ikke har svart. Anonymkode: fc99b...f35
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #6 Skrevet 25. april 2018 tenker det er for tidlig å gå ut fra at du er ghostet allerede. Kan godt hende han ikke kan planlegge helgen helt enda, og venter med å svare til han har litt mer oversikt og vet hva han skal si. Hvis du ikke får noe svar i morgen ville jeg sendt en melding lørdag formiddag å skrevet "Hei, bli med å ta en matbit/spasertur/drink i helgen?" , bare late som ingenting og være confident., og får du ikke svar da, så er du ghostet. Anonymkode: cf38e...968
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #7 Skrevet 26. april 2018 Takk for gode svar! Jeg er nok mye mer keen enn han ja. Crap. Får bare ha is i magen å vente å se om jeg hører fra han igjen. Anonymkode: b787e...083
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå