AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Jeg sliter med dårlig selvtillit og den blir enda verre av dating. Jeg takler avvisninger veldig dårlig og tenker negativt om meg selv. Er det flere i samme båt? Føler at jeg rett og slett burde unngå kontakt med menn pga dette. Anonymkode: df029...1be
Ofilia Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Jeg er i samme båt men jeg tør ikke å gå på date i det hele tatt siden jeg har så dårlig selvtillit og dårlig selvfølelse. Unngår kontakt med menn her ja. Det er ikke noe godt å ha det sånn. Vondt at du også sliter sånn. Har du snakket med noen om det? Legen eller noe?
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 Er du mann eller kvinne? Er du mann? Glem det. Er du kvinne? Ikke noe problem. Alle kvinner, uavhengige av psykisk helse, får seg date. Dette gjelder forøvrig kvinner generelt sett. Frem til man er rundt 40, vil ingen kvinne ha problemer med å få seg date, og selv etter det er det mye som skal til om man ikke får seg. Så lenge du er kvinne, uavhengig av høyde, vekt, hudfarge, utdannelse og jobbsituasjon: alle får seg en date. Anonymkode: 576fa...4de
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 Jeg er kvinne. Ja, får meg vel date, problemet er at de mennene jeg liker, ikke liker meg.. Jeg går til psykolog. Anonymkode: df029...1be 1
Grovmel Skrevet 25. april 2018 #5 Skrevet 25. april 2018 Teller selvsagt uansett kjønn. Er du dame med dårlig selvtillit er det lettere å bli utnyttet av en mindre bra person. Menn er helt nødt til å ha selvtillit. Høres for meg ut, som om du har veldig godt av å presse deg selv her. Som med alt her i livet så er du nødt til å faile x antall ganger for å bli god på noe, det gjelder nok også med å bli god på å dra damer. Med mindre du har vært en av dem som har holdt på siden ungdomsskolen.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #6 Skrevet 25. april 2018 4 minutter siden, Grovmel skrev: Teller selvsagt uansett kjønn. Er du dame med dårlig selvtillit er det lettere å bli utnyttet av en mindre bra person. Menn er helt nødt til å ha selvtillit. Høres for meg ut, som om du har veldig godt av å presse deg selv her. Som med alt her i livet så er du nødt til å faile x antall ganger for å bli god på noe, det gjelder nok også med å bli god på å dra damer. Med mindre du har vært en av dem som har holdt på siden ungdomsskolen. Jeg prøver jo, men takler det så dårlig når jeg blir avvist, føler det er noe galt med meg og mister piffen hvis du skjønner. Ts Anonymkode: df029...1be
Grovmel Skrevet 25. april 2018 #7 Skrevet 25. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver jo, men takler det så dårlig når jeg blir avvist, føler det er noe galt med meg og mister piffen hvis du skjønner. Ts Anonymkode: df029...1be Det er ingen som takler å bli avvist før en har blitt det mange ganger. Noen trenger x antall ganger mer en andre for å tåle det godt. Handler om at man blir så sikker på seg selv at man på en ærlig måte tenker at "det var synd for han eller henne" De der fjålette Hollywood filmene som ung damer sitter å ser på, opptrer i hvertfall mannen motsatt av hvordan han skal opptre. Det handler bare om å bli en sikker person. Du må tenke hvordan james bond ville reagert, dersom han blir avvist. Han hadde ikke brydd seg ett snev og går rett til neste. Han "vet" at han kan få alt. Slik fungerer det ofte i virkeligheten også.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #8 Skrevet 25. april 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver jo, men takler det så dårlig når jeg blir avvist, føler det er noe galt med meg og mister piffen hvis du skjønner. Ts Anonymkode: df029...1be 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne. Ja, får meg vel date, problemet er at de mennene jeg liker, ikke liker meg.. Jeg går til psykolog. Anonymkode: df029...1be Hva slags type menn liker du? Er det en sammenheng? Har du en "type menn" du faller lettere for? Jeg regner med du som alle andre har visse krav også. Gå til psykolog er et steg i riktig retning uansett. Tar du opp dette med psykolog? Vedkommende kjenner deg nok godt. Anonymkode: 576fa...4de
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #9 Skrevet 25. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags type menn liker du? Er det en sammenheng? Har du en "type menn" du faller lettere for? Jeg regner med du som alle andre har visse krav også. Gå til psykolog er et steg i riktig retning uansett. Tar du opp dette med psykolog? Vedkommende kjenner deg nok godt. Anonymkode: 576fa...4de Har ikke tatt opp dette med avvisning. Jeg faller vel for de som ikke gir meg oppmerksomhet og såkalte fuck boys. Anonymkode: df029...1be
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #10 Skrevet 25. april 2018 Jeg tror selvtillit har mye å si når man dater, også for kvinner. Ble ganske brutalt dumpet for en tid tilbake siden. Vi var sammen i litt over to år. Har ikke forandret meg noe særlig når det kommer til utseende, men selvtilliten har fått seg en skikkelig knekk. For første gang i mitt liv opplever jeg at ingen skriver tilbake etter en date. Tror det er fordi jeg er usikker og stummende, blikket mitt er unnvikende og jeg har lut kroppsholdning. Slik var jeg ikke før. Resultatet av at ingen vil ha videre kontakt, fører til at jeg får enda dårligere selvtillit og derfor blir neste date om mulig verre. Klarer ikke å le og være avslappet, er bare teit og rar. Skal ta en lang pause fra dette og bli meg selv igjen. Tror det er løsningen. Anonymkode: 28af6...4eb
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #11 Skrevet 25. april 2018 Jeg er også sånn. Sveiper nope på menn på tinder jeg synes er kjekke fordi scenarioet som foregår i hodet mitt foregår slik: der sitter jeg på daten vår og er klein og stygg, og den kjekke mannen er helt, helt enig og mer enn det. I hodet mitt ler alle menn av meg. Det gjør de i virkeligheten også. Anonymkode: ec5f3...ab6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #12 Skrevet 25. april 2018 TS - jeg blir nysgjerrig - hvordan ser du ut? Alder? Når du har vært på date - hvor har dere vært? Har det ledet til noe mer? Hvordan ter du deg og hvordan kler du deg på en date? Anonymkode: 576fa...4de
Mona123 Skrevet 25. april 2018 #13 Skrevet 25. april 2018 Tror det er lurest å jobbe med selvtilliten. Dating skal være gøy, og avvisning er en naturlig del av det.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #14 Skrevet 25. april 2018 Sitter i samme båt eller kanskje litt dypere inni den , er 28 nå men har aldri spurt noen ut på date, brukt tinder eller noen andre datingsider. Har liksom alltid tenkt at jeg er god nok til å være noens venn, men ingenting mer. Blir nok til å ende opp som tanten til far min og bo alene for resten av livet. Anonymkode: 37268...fcb
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #15 Skrevet 25. april 2018 Burde nok unngå type tinderdating. Men det finnes alltids andre arenaer du kan bli bedre kjent emd noen før du møter dem eller går på date Anonymkode: d993c...974
Gjest Carressa Skrevet 25. april 2018 #16 Skrevet 25. april 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sitter i samme båt eller kanskje litt dypere inni den , er 28 nå men har aldri spurt noen ut på date, brukt tinder eller noen andre datingsider. Har liksom alltid tenkt at jeg er god nok til å være noens venn, men ingenting mer. Blir nok til å ende opp som tanten til far min og bo alene for resten av livet. Anonymkode: 37268...fcb Kom deg på tinder! Trenger ikke møte noen engang, bare last ned appen, sveip og chat litt.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #17 Skrevet 25. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med dårlig selvtillit og den blir enda verre av dating. Jeg takler avvisninger veldig dårlig og tenker negativt om meg selv. Er det flere i samme båt? Føler at jeg rett og slett burde unngå kontakt med menn pga dette. Anonymkode: df029...1be men hvordan i alle dager traff du vedkommende som du skal date? kom vel ikke dalende ned fra himmelen? Anonymkode: fab3b...bf9
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #18 Skrevet 25. april 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Svar til trådtittel: Anonymkode: df029...1be Ja. Anonymkode: b88df...714
Muscae Skrevet 26. april 2018 #19 Skrevet 26. april 2018 20 timer siden, Grovmel skrev: Det er ingen som takler å bli avvist før en har blitt det mange ganger. Noen trenger x antall ganger mer en andre for å tåle det godt. Handler om at man blir så sikker på seg selv at man på en ærlig måte tenker at "det var synd for han eller henne" De der fjålette Hollywood filmene som ung damer sitter å ser på, opptrer i hvertfall mannen motsatt av hvordan han skal opptre. Det handler bare om å bli en sikker person. Du må tenke hvordan james bond ville reagert, dersom han blir avvist. Han hadde ikke brydd seg ett snev og går rett til neste. Han "vet" at han kan få alt. Slik fungerer det ofte i virkeligheten også. Det skal jeg begynne å tenke! "What would James Bond do?" Genialt! :D 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #20 Skrevet 26. april 2018 Er du mann må du aldri under noen omstendighet vise svakhet eller sårbarhet. Da har du blitt friendzonet for du har blunket. Dette gjelder forsåvidt ikke bare dating, men livet generelt. Er du kvinne så er selvfølelse en god ting å ha for å kunne fange opp tegn på fremtidige problemer med fyren. Anonymkode: 12aa2...e6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå