AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #41 Del Skrevet 25. april 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Sånn er resett litt for meg. Bare bytt ut solbriller med anonymitet. Det står ikke hverken artikkel"forfattere" eller kommentatorer fram med navn. Anonymkode: b1e06...a77 Da er du ganske dårlig på å lese. Anonymkode: e905b...369 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #42 Del Skrevet 25. april 2018 Klokka tikker. Den feige idioten som har sendt meldinga kommer neppe til å melde seg. Trist for de som er uskyldige og som nå vil ha tvilen hengende over seg. Skjønner ikke at noen vil sine kompiser, og sitt parti, så vondt. Anonymkode: c222b...4cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #43 Del Skrevet 25. april 2018 Helt ubegripelig at Morten Søberg har sluppet unna all mistanke ved å si "Jeg glemte telefonen da jeg gikk på do". Morten Søberg har siden 2014 vært "direktør for myndighetskontakt i SpareBank 1-alliansen". Nå vet jeg ikke hvordan det er i SpareBank 1, men jeg vil tro at de fleste selskaper av en viss størrelse - og spesielt banker - krever kode for å låse opp mobilen dersom man har jobb-e-post på den. Noe det er stor sannsynlighet for at en direktør for myndighetskontakt har. Men Morten Søberg sa sikkert: "Gutter, jeg må på do. Koden på telefonen min er 1234 dersom dere skal sende meldinger med den mens jeg driter." Anonymkode: e905b...369 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #44 Del Skrevet 25. april 2018 1 time siden, Apex skrev: Forstår sykemeldingen hennes godt jeg, folk sender henne masse med ufine og trakasserende meldinger direkte til mobilen etter at saken ble kjent. Men det jeg trodde først saken handlet om var det at hun i en årrekke har fått mange seksuelle meldinger til sendt til henne av grove sort. Men det viser seg altså "kun" å være en melding fra 2016, da skulle hun ha anmeldt saken til politiet der og da og ikke i 2018 altså 2 år senere, så jeg ser ikke noe annen vei en at politiet vil henlegge saken. Det vil i så fall være et hån mot de som har fått mye grovere meldinger en dette. Da forstår jeg ikke helt grunnlaget for å politi anmelde eller at disse skal få sparken, jeg har aldri likt moe og syns det var greit han gikk av men at det skulle være på grunn av en melding syns jeg blir litt feil selv om det er helt upassende og ufyselig. Hadde hun fått en melding hver dag eller en gang i uken så hadde jeg faktisk forstått dette og ville støttet at de skulle få sparken alle sammen, for slikt skal man ikke ha det i politikken i Norge. Det hele her blir litt rart ettersom mange har fått mye verre meldinger sendt over tid og mye grovere, barnslig å sende en slik melding uansett og viser bare til at Listhaug hadde rett i sine meninger om at politikken i Norge styres av en barnehage. Uansett, glad moe er vekk og håper man får inn en annen med gode manerer... Nå så hun vel også at hun har fått mye støtte! Av både kvinner OG menn. Anonymkode: b1e06...a77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #45 Del Skrevet 25. april 2018 i utenlandske aviser skulle man jo syntes norsk politikk er på ville veier, der norsk media ikke skjønner noe som helst hvordan dem lager aktuelle saker. Anonymkode: bb4f9...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #46 Del Skrevet 25. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klokka tikker. Den feige idioten som har sendt meldinga kommer neppe til å melde seg. Trist for de som er uskyldige og som nå vil ha tvilen hengende over seg. Skjønner ikke at noen vil sine kompiser, og sitt parti, så vondt. Anonymkode: c222b...4cb Ikke bare EN som er feig her. Ja, han alene utførte handlingen, men ikke bare meg til å le : selvølgelig vet flere av dem om dette, og var med på det. An å drittunger er det de oppførte seg som asså! Anonymkode: b1e06...a77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #47 Del Skrevet 25. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: i utenlandske aviser skulle man jo syntes norsk politikk er på ville veier, der norsk media ikke skjønner noe som helst hvordan dem lager aktuelle saker. Anonymkode: bb4f9...b00 Leser du utenlandske aviser??? Engelske for eksempel? Anonymkode: b1e06...a77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 25. april 2018 #48 Del Skrevet 25. april 2018 1 hour ago, Isambard said: For å være konkret så er jeg en av de som "bagatelliserer". Jeg fordømmer meldingen, men synes saken blir hauset opp til latterlige proporsjoner. Har du vært en av lederne i et politisk parti, og opplevd at en av dine konkurrenter bevisst har prøvd å sable deg ned ved hjelp av skitne metoder? Ikke? Da skal du holde snavla. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #49 Del Skrevet 25. april 2018 man skal ikke være rakettforsker for å forstå media fråtser i seg disse sakene, og kronene og reklame inntektene bare spretter i været. Anonymkode: bb4f9...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #50 Del Skrevet 25. april 2018 Just now, AnonymBruker said: man skal ikke være rakettforsker for å forstå media fråtser i seg disse sakene, og kronene og reklame inntektene bare spretter i været. Anonymkode: bb4f9...b00 Bortsett fra Gande-saken. Der tier de, til tross for at en toppolitiker har en historie med å grabbe menn på kuken. Anonymkode: e905b...369 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #51 Del Skrevet 25. april 2018 Uansett om det var mest trolig på "kødd" den meldingen, så fortjener sånne folk å lære at man ikke sier hva som helst til andre. Blir vel kallt sosial intelligens og en dose sunn fornuft, men skremmende mange som ikke har det. Anonymkode: e5a6d...867 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #52 Del Skrevet 25. april 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er du ganske dårlig på å lese. Anonymkode: e905b...369 Nei. Jeg er ikke det. Har sjekka ut det nettstedet. En av de som skriver fast er anonym. Helt ekstreme og aggressve innlegg. H*n er så vulgær og ensporet at det er nesten makabert å lese. De som kommenterer like så. Det er den umulijusen i klassen ingen orker å hamle opp med. La "h*n" ture fram liksom. En umulig case som folk bare hever øyenryna til og aksepterer med et skuldertrekk. Anonymkode: b1e06...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #53 Del Skrevet 25. april 2018 48 minutter siden, herzeleid skrev: Han fikk da fulgt opp tilstrekkelig til at det ble overbragt en skriftlig unnskyldning til Navarsete. At det ikke ble anmeldt til politiet handler primært om at det ville vært en enorm, og komisk, overreaksjon og det ville nok ikke heller blitt gjort om retningslinjene var bedre. Unnskyld? Fra hvem? Sp-lederen snakket kun med telefonens eier. Søberg sa det ikke var han som hadde sendt meldingen. Og det var det liksom. Anonymkode: cd985...bba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 25. april 2018 #54 Del Skrevet 25. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld? Fra hvem? Sp-lederen snakket kun med telefonens eier. Søberg sa det ikke var han som hadde sendt meldingen. Og det var det liksom. Anonymkode: cd985...bba Ja det var det. Navarsete hadde fått en unnskyldning, det var åpenbart at dette var en teit fyllemelding noen hadde sent, antagelig som en practical joke mot telefonens eier, og ikke noe noen stilte seg bak. For de fleste fremstod det nok sådan som en bagatell som var blitt ordnet opp i, og det var nok vanskelig på daværende tidspunkt å se hvilket hysteri dette skulle utvikle seg til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 25. april 2018 #55 Del Skrevet 25. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Uansett om det var mest trolig på "kødd" den meldingen, Anonymkode: e5a6d...867 Og jeg spør deg også: Har du opplevd å være en leder som får sånn dritt sendt til deg av en du burde kunne stole på? Og som du vet at bortimot hater deg? Hvis jeg hadde sendt deg en melding om at jeg hadde lyst på ballene dine, og samtidig hadde lenket til en oppskrift på værballer, hadde det vært gøy da? Det er omtrent i samme kategori som det Liv Signe opplevde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 25. april 2018 #56 Del Skrevet 25. april 2018 9 minutter siden, T-Rex skrev: Har du vært en av lederne i et politisk parti, og opplevd at en av dine konkurrenter bevisst har prøvd å sable deg ned ved hjelp av skitne metoder? Ikke? Da skal du holde snavla. Så ingen kan ha noen mening om noe som har skjedd noen andre uten å ha vært i nøyaktig samme situasjon selv? Du ser sikkert selv at det blir litt dumt? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #57 Del Skrevet 25. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bortsett fra Gande-saken. Der tier de, til tross for at en toppolitiker har en historie med å grabbe menn på kuken. Anonymkode: e905b...369 Ja, men det har sin helt naturlige forklaring. Som kulturminister sitter hun jo på pengesekken og kan strupe mediene økonomisk. Anonymkode: c222b...4cb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #58 Del Skrevet 25. april 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: i utenlandske aviser skulle man jo syntes norsk politikk er på ville veier, der norsk media ikke skjønner noe som helst hvordan dem lager aktuelle saker. Anonymkode: bb4f9...b00 Nice try. Hadde dette vært i et nesten hvilket som helst annet land, ville det vært en enda større sak. Anonymkode: 6832f...1ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 25. april 2018 #59 Del Skrevet 25. april 2018 Just now, herzeleid said: Så ingen kan ha noen mening om noe som har skjedd noen andre uten å ha vært i nøyaktig samme situasjon selv? Du ser sikkert selv at det blir litt dumt? Jeg har jo ikke vært i samme situasjon selv, så det er ikke nødvendig å ha opplevd nøyaktig det samme for å ha en mening. Men utifra responsen på det som har skjedd, virker det som om mange ikke ser forskjellen på om en bekjent av dem hadde sendt en sliblig melding, kontra det at folk i toppledelsen i et politisk parti - og ikke akkurat i vennekretsen - gjør det samme. Dette er to veldig forskjellige ting. Og når folk ikke skjønner det, føler jeg for å spissformulere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #60 Del Skrevet 25. april 2018 3 minutter siden, herzeleid skrev: Ja det var det. Navarsete hadde fått en unnskyldning, det var åpenbart at dette var en teit fyllemelding noen hadde sent, antagelig som en practical joke mot telefonens eier, og ikke noe noen stilte seg bak. For de fleste fremstod det nok sådan som en bagatell som var blitt ordnet opp i, og det var nok vanskelig på daværende tidspunkt å se hvilket hysteri dette skulle utvikle seg til. Hvis det bare var en bagatell burde de jo kunne stå frem og fortelle. Easypiecy. Anonymkode: cd985...bba 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå