AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Del Skrevet 25. april 2018 Dette har gått ut av alle proposisjoner. Sirkus blant politikere og i media de siste månedene. Men, om dette blir anmeldt, noe de sier det blir om trønderen fra hyttefesten ikke melder seg, og politiet vil etterforske. Vil de ikke da gjennomgå mobiltelefonene og pc'en til de ti? Skal de alle komme med nye telefoner og pc'er? Hva blir forklaringen deres da tro? Om ikke politiet henlegger da. Kan de egentlig gjøre det? Det er jo trakasserende adferd samt at det gjelder politikerne våre? For en saus det har blitt. Så kan en kanskje vente at 26-åringen Skei Grande hadde seg med i åkeren anmelder henne for overgrep også? Sånn for å få fokus på den saken isteden, for overgrep er tross alt verre. Hva tror dere? Anonymkode: b1e06...a77 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #2 Del Skrevet 25. april 2018 At Liv Signe bør komme seg videre i livet, valg har det vært. Anonymkode: dcfd0...3fe 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #3 Del Skrevet 25. april 2018 Dette må komme fram. Vi har krav på å få vite hva slags politikere vi stemmer på og subsidierer. Det må bli slutt på dårlig oppførsel fra de som styrer og har makt. Anonymkode: 6832f...1ed 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #4 Del Skrevet 25. april 2018 Liv Signe er ikke sykmeldt. Hun var det da hun fikk den gøye meldingen fra partikameratene. Anonymkode: 8e917...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #5 Del Skrevet 25. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: At Liv Signe bør komme seg videre i livet, valg har det vært. Anonymkode: dcfd0...3fe Snøballen ruller videre. Alt er litt for sent nå. Husk også at pressen har vært på hele tiden nå. Det handler ikke bare om Navarsete. Saken skulle vært løst forlengst. Det er ikke Navarsetes skyld. Anonymkode: b1e06...a77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #6 Del Skrevet 25. april 2018 Det vi trenger er enda flere tråder om at Grande hadde sex for 10 år siden. For er det noe som ikke kan dras ut av alle proposisjoner så er det Grandes sexliv. Så kan vi slå oss selv på brystet og snakke om at vi kun bryr oss om de viktige sakene og det er jo tross alt denne hendelsen som Resett og kvnneguiden har skrevet om hver dag siden januar. Anonymkode: c996d...e17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #7 Del Skrevet 25. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Liv Signe er ikke sykmeldt. Hun var det da hun fikk den gøye meldingen fra partikameratene. Anonymkode: 8e917...210 Leser du ikke nyheter? Anonymkode: b1e06...a77 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #8 Del Skrevet 25. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har gått ut av alle proposisjoner. Sirkus blant politikere og i media de siste månedene. Men, om dette blir anmeldt, noe de sier det blir om trønderen fra hyttefesten ikke melder seg, og politiet vil etterforske. Vil de ikke da gjennomgå mobiltelefonene og pc'en til de ti? Skal de alle komme med nye telefoner og pc'er? Hva blir forklaringen deres da tro? Om ikke politiet henlegger da. Kan de egentlig gjøre det? Det er jo trakasserende adferd samt at det gjelder politikerne våre? For en saus det har blitt. Så kan en kanskje vente at 26-åringen Skei Grande hadde seg med i åkeren anmelder henne for overgrep også? Sånn for å få fokus på den saken isteden, for overgrep er tross alt verre. Hva tror dere? Anonymkode: b1e06...a77 Jeg ville lagt til en ting i overskriften din (selv om den er mer enn lang nok allerede). Navarsete er nå sykmeldt. Borten Moe har tredd av midlertidig som nestleder, og nå blir det politisak og noen bør skamme seg! Anonymkode: 7a3f2...60e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #9 Del Skrevet 25. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det vi trenger er enda flere tråder om at Grande hadde sex for 10 år siden. For er det noe som ikke kan dras ut av alle proposisjoner så er det Grandes sexliv. Så kan vi slå oss selv på brystet og snakke om at vi kun bryr oss om de viktige sakene og det er jo tross alt denne hendelsen som Resett og kvnneguiden har skrevet om hver dag siden januar. Anonymkode: c996d...e17 Ikke så dumt å diskutere aktuelle saker vel? Vi lager jo tråder her etter hva media er opptatt av? Jeg leste en han et sitat : hvem stoler på noen i en by hvor alle får med solbriller? Sånn er resett litt for meg. Bare bytt ut solbriller med anonymitet. Det står ikke hverken artikkel"forfattere" eller kommentatorer fram med navn. Anonymkode: b1e06...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #10 Del Skrevet 25. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det vi trenger er enda flere tråder om at Grande hadde sex for 10 år siden. For er det noe som ikke kan dras ut av alle proposisjoner så er det Grandes sexliv. Så kan vi slå oss selv på brystet og snakke om at vi kun bryr oss om de viktige sakene og det er jo tross alt denne hendelsen som Resett og kvnneguiden har skrevet om hver dag siden januar. Anonymkode: c996d...e17 Førte på et ironiflagg for deg. Er mange blant de yngre som ikke skjønner ironi. Anonymkode: 6832f...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #11 Del Skrevet 25. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ville lagt til en ting i overskriften din (selv om den er mer enn lang nok allerede). Navarsete er nå sykmeldt. Borten Moe har tredd av midlertidig som nestleder, og nå blir det politisak og noen bør skamme seg! Anonymkode: 7a3f2...60e Hvem bør skamme seg? Anonymkode: b1e06...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #12 Del Skrevet 25. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Snøballen ruller videre. Alt er litt for sent nå. Husk også at pressen har vært på hele tiden nå. Det handler ikke bare om Navarsete. Saken skulle vært løst forlengst. Det er ikke Navarsetes skyld. Anonymkode: b1e06...a77 Det er ikke Navarsetes skyld. Til en viss grad er det kanskje ikke hennes overordnetes skyld heller. Ting som dette har vært regnet som "grei skuring" i ganske mange år. Jeg er i alle fall vant til at man ikke kunne klage på sånt. Anonymkode: 8e917...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #13 Del Skrevet 25. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke Navarsetes skyld. Til en viss grad er det kanskje ikke hennes overordnetes skyld heller. Ting som dette har vært regnet som "grei skuring" i ganske mange år. Jeg er i alle fall vant til at man ikke kunne klage på sånt. Anonymkode: 8e917...210 Metoo-kampanjen endret på det. Det er helt greit. Mye som trengtes å komme fram i lyset og ryddes opp i. Anonymkode: b1e06...a77 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #14 Del Skrevet 25. april 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem bør skamme seg? Anonymkode: b1e06...a77 Den som sendte meldingen såklart, siden du må ha tingene i klar tale. Anonymkode: 7a3f2...60e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #15 Del Skrevet 25. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den som sendte meldingen såklart, siden du må ha tingene i klar tale. Anonymkode: 7a3f2...60e Du, det er ikke så lett å vite hva folk mener. Det er de for og i mot, og de som bagatelliserer. Så det var grunnen til at jeg spurte. Er forøvrig enig med deg. Anonymkode: b1e06...a77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #16 Del Skrevet 25. april 2018 Jeg synes det virker som politikerne tyr til sykemelding veldig raskt. Anonymkode: 7435e...8ff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 25. april 2018 #17 Del Skrevet 25. april 2018 Jeg synes hele saken er veldig, veldig uviktig, bortsett fra at den trigger Senterpartiet til å ødelegge seg selv. Hva om de aldri finner ut hvem som sendte meldingen? Det hjelper ikke å si at de *må* til bunns i saken, når det faktisk er umulig å finne ut så lenge etterpå. Skal de fortsette å sparke seg selv ræva inn i evigheten? Det er en stor verkebyll fordi de har valgt å gjøre den stor. Den grove meldingen rammer egentlig ikke Navarsete. Den er for plump til å ha injurierende kraft. Det er bare avsenderen som virker som idiot. Jeg ville ikke beydd meg om jeg fikk en sånn melding. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #18 Del Skrevet 25. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes det virker som politikerne tyr til sykemelding veldig raskt. Anonymkode: 7435e...8ff Sykmelding og "ingen kommentar". Tøffe folk i grunnen, så best å følge med på hvem vi kan regne med at står støtt i litt motvind, og hvem vi kan ha tillitt til! Anonymkode: b1e06...a77 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GiftMann38 Skrevet 25. april 2018 #19 Del Skrevet 25. april 2018 16 minutter siden, AnonymBruker said: Det vi trenger er enda flere tråder om at Grande hadde sex for 10 år siden. For er det noe som ikke kan dras ut av alle proposisjoner så er det Grandes sexliv. Så kan vi slå oss selv på brystet og snakke om at vi kun bryr oss om de viktige sakene og det er jo tross alt denne hendelsen som Resett og kvnneguiden har skrevet om hver dag siden januar. Anonymkode: c996d...e17 Mange av Trond Giskes "saker" er vel så gamle som TSGs kveld med intens trakassering av festdeltagere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #20 Del Skrevet 25. april 2018 1 minutt siden, Isambard skrev: Jeg synes hele saken er veldig, veldig uviktig, bortsett fra at den trigger Senterpartiet til å ødelegge seg selv. Hva om de aldri finner ut hvem som sendte meldingen? Det hjelper ikke å si at de *må* til bunns i saken, når det faktisk er umulig å finne ut så lenge etterpå. Skal de fortsette å sparke seg selv ræva inn i evigheten? Det er en stor verkebyll fordi de har valgt å gjøre den stor. Den grove meldingen rammer egentlig ikke Navarsete. Den er for plump til å ha injurierende kraft. Det er bare avsenderen som virker som idiot. Jeg ville ikke beydd meg om jeg fikk en sånn melding. Jeg klarer ikke helt å tro på at du ikke hadde brydd seg mht konteksten. Anonymkode: b1e06...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå