AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Synes da Ladies at Lastebilsjåfører er et hot yrke for menn? Trille på 60 tonn? og med lass til en verdi av flere millioner.... www.tungt.no/transportmagasinet huh? Anonymkode: 0f4d9...ea5
Ginavn Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 Ja og nei. Ja, fordi det er noe kult med lastebiler Kunne selv tenke meg å kjøre men prisen er avskrekkende og jeg kjører som et rasshøl, men kanskje jeg kan da tenke "størst først"? Nei, fordi særlig langtransport betyr mye tid fra hverandre og det kan oppstå stygge ulykker.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #5 Skrevet 25. april 2018 Akkurat nå, Sitrusfrukt skrev: Javel, ja... Jepsi pepsi. Anonymkode: 0f4d9...ea5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #6 Skrevet 25. april 2018 1 minutt siden, Ginavn skrev: Ja og nei. Ja, fordi det er noe kult med lastebiler Kunne selv tenke meg å kjøre men prisen er avskrekkende og jeg kjører som et rasshøl, men kanskje jeg kan da tenke "størst først"? Nei, fordi særlig langtransport betyr mye tid fra hverandre og det kan oppstå stygge ulykker. Hmmm.. Du er "king of the road" i en lastebil. også er Lastebilsjåfører vanligvis bedre i trafikken enn hva personbilbilister kan skryte av. Men som langtransportsjåfør hvor man kjører rundt 100-150.000 km i året, er mer en livsstil og hobby enn hva det er en jobb, Alle som lastebilsjåfører som kjører langt er alle også genuint interesserte av lastebiler. Men det er vel litt sånn småsexy og se en halvfeit lastebilsjåfør ell? Anonymkode: 0f4d9...ea5
Ginavn Skrevet 25. april 2018 #7 Skrevet 25. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hmmm.. Du er "king of the road" i en lastebil. også er Lastebilsjåfører vanligvis bedre i trafikken enn hva personbilbilister kan skryte av. Men som langtransportsjåfør hvor man kjører rundt 100-150.000 km i året, er mer en livsstil og hobby enn hva det er en jobb, Alle som lastebilsjåfører som kjører langt er alle også genuint interesserte av lastebiler. Men det er vel litt sånn småsexy og se en halvfeit lastebilsjåfør ell? Anonymkode: 0f4d9...ea5 De må være bedre. Kan likevel ikke si jeg misunner dem som kjører rundt i Norge med skilt fra østeuropeiske land. Men jeg tror at for noen at det er en jobb og at det ikke er noe mer enn det - slik det er i alle yrker, selv om de selvfølgelig er mye ute på veien. Kjenner en som er bussjåfør og har vært det i mange år. Han brenner ikke for buss av den grunn. Og nei, du, blir ikke klam i hakket av en dvask lastebilsjåfør som ser ut som han har skulka for mye hviletid og er bare én Yaris unna fra å gjøre noe dumt :D
Almond Skrevet 25. april 2018 #8 Skrevet 25. april 2018 Beklager, TS. Men jeg har til dags dato ikke sett en eneste fin lastebilsjåfør. Håpet er der hver gang jeg ser en, men blir like skuffet hver gang
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #9 Skrevet 25. april 2018 4 minutter siden, Almond skrev: Beklager, TS. Men jeg har til dags dato ikke sett en eneste fin lastebilsjåfør. Håpet er der hver gang jeg ser en, men blir like skuffet hver gang Nei, du må ta de mens de er rimelig ferske å ikke for mye preget av livsstilen. Altfor mye stillesitting og junkfood. Samt mye uregelmessigheter ifht. søvn og hvile. Blir mye helseplager, hengemage og hengep... . Vet forresten om ei som var "trailerhore", pulte seg rundt land og strand + halve Europa. Anonymkode: e5bb0...c9e
Almond Skrevet 25. april 2018 #10 Skrevet 25. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, du må ta de mens de er rimelig ferske å ikke for mye preget av livsstilen. Altfor mye stillesitting og junkfood. Samt mye uregelmessigheter ifht. søvn og hvile. Blir mye helseplager, hengemage og hengep... . Vet forresten om ei som var "trailerhore", pulte seg rundt land og strand + halve Europa. Anonymkode: e5bb0...c9e Ja nå har det seg sånn at jeg ikke har planer om å verken «ta» en sjåfør, eller undersøke mulighetene for å bli «trailerhore» i Europa- men hadde vært veldig spennende å se om jeg kunne sett EN det var verdt å hvile øynene på en gang
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #11 Skrevet 25. april 2018 1 time siden, Almond skrev: Ja nå har det seg sånn at jeg ikke har planer om å verken «ta» en sjåfør, eller undersøke mulighetene for å bli «trailerhore» i Europa- men hadde vært veldig spennende å se om jeg kunne sett EN det var verdt å hvile øynene på en gang Da kan ikke ha sett meg bak rattet For jeg er en deluxe hunk Anonymkode: 0f4d9...ea5
annebanane Skrevet 26. april 2018 #12 Skrevet 26. april 2018 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #13 Skrevet 26. april 2018 Syns ihvertfall de fleste jeg har møtt er hyggelige. Nå har de også en både slitsom og ansvarsfull jobb. Det kreves at en er observant og klar i hodet på jobb. Så jo, jeg liker dere. Men, jeg kan ikke si at jeg har møtt så mange attraktive. Dere blir litt for enkle macho, lett veldig bensinstssjons-mat og ustelte. Det er ikke så tiltrekkende da. Anonymkode: 0a416...ea4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #14 Skrevet 26. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Syns ihvertfall de fleste jeg har møtt er hyggelige. Nå har de også en både slitsom og ansvarsfull jobb. Det kreves at en er observant og klar i hodet på jobb. Så jo, jeg liker dere. Men, jeg kan ikke si at jeg har møtt så mange attraktive. Dere blir litt for enkle macho, lett veldig bensinstssjons-mat og ustelte. Det er ikke så tiltrekkende da. Anonymkode: 0a416...ea4 Har du ikke møtt mange attraktive lastebilsjåfører? hehe.. Men man er alltid under tidspress i jobben, Men som jeg nevnte tidligere så er 98% av alle lastebilsjåfører også genuint interesserte bil/lastebilinteresserte så for de fleste så er det også like mye hobby som jobb. Og hvis noen kolleger kjører i følge så har de også tid til å leke seg litt.. Anonymkode: 0f4d9...ea5
Almond Skrevet 26. april 2018 #15 Skrevet 26. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Da kan ikke ha sett meg bak rattet For jeg er en deluxe hunk Anonymkode: 0f4d9...ea5 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmmm.. Du er "king of the road" i en lastebil. også er Lastebilsjåfører vanligvis bedre i trafikken enn hva personbilbilister kan skryte av. Men som langtransportsjåfør hvor man kjører rundt 100-150.000 km i året, er mer en livsstil og hobby enn hva det er en jobb, Alle som lastebilsjåfører som kjører langt er alle også genuint interesserte av lastebiler. Men det er vel litt sånn småsexy og se en halvfeit lastebilsjåfør ell? Anonymkode: 0f4d9...ea5 Med tanke på siste setning i sist sitert...... så tror jeg ikke helt 100% på første siterte 😉 hyggelige,for all del! Alle jeg har pratet med har vært både morsomme og hyggelige 👍🏻
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #17 Skrevet 26. april 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmmm.. Du er "king of the road" i en lastebil. også er Lastebilsjåfører vanligvis bedre i trafikken enn hva personbilbilister kan skryte av. Men som langtransportsjåfør hvor man kjører rundt 100-150.000 km i året, er mer en livsstil og hobby enn hva det er en jobb, Alle som lastebilsjåfører som kjører langt er alle også genuint interesserte av lastebiler. Men det er vel litt sånn småsexy og se en halvfeit lastebilsjåfør ell? Anonymkode: 0f4d9...ea5 Du er kun «King of the road» hvis du kjører Scania. Anonymkode: d71d1...74d 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #18 Skrevet 26. april 2018 Yrket i seg selv er kanskje ikke hot, men mannen min er lastebilsjåfør og ganske så heit. Har sett mange attraktive menn som kjører lastebil, er maskinførere osv. Kanskje ikke så fryktelig heite i de signalgule klærne mange av de bruker, men se forbi arbeidstøyet og du finner mange kjekke menn også i den bransjen Anonymkode: 62d51...112 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2018 #19 Skrevet 27. april 2018 Jeg fikk hjemkjørt materialer (pusser opp) av en kjekk ung mann, selv med en adidas hettegenser over to andre hettegensere og joggebukse var han skikkelig heit å se på. Men det var jo han, ikke yrket hans. Han hadde jo ikke vært noe styggere i et annet yrke. Anonymkode: c629f...339
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 #20 Skrevet 2. juni 2018 Ekke detta en kjekkas da? 😁 Anonymkode: 5cdab...bef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå