Julie Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Innspill til god sele tiltenkt bruk under sykling mottas med takk. Skal brukes av en svært trekkvillig hund, derfor viktig med god passform og ergonomi. Har freemotion sela fra Non Stop som jeg bruker ved snørekjøring. Redd den blir litt for løs under sykling. Interessen for katter er sterk så jeg må ha en sele som ikke er mulig å "vrenge" seg ut av.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #2 Skrevet 26. april 2018 Tror MR-selene er bra: https://www.mrkoppel.se/shop/product/cykelselesparsele-storlek-5-8?tm=&sm=selar Anonymkode: 41122...c31
Gjest Whiskey hangover Skrevet 26. april 2018 #3 Skrevet 26. april 2018 (endret) Hunter har flere seler med god polstring. Men du bør ta med hunden til en dyrebutikk, så du får en som passer til din hund. Endret 26. april 2018 av Whiskey hangover
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #4 Skrevet 26. april 2018 Hvis den trekker, så er vel en eller annen type nomesele lurt? Seleverkstedet syr på mål Anonymkode: 796bc...8b2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #5 Skrevet 26. april 2018 Jeg ville brukt en brystsele av noe slag dersom hunden løper ved siden av sykkelen, bruker du nomesele- feks free motion og hunden løper ved siden av sykkelen blir festepunktet så langt bak at det kan bli farlig å sykle med den ved siden av da den kan komme for langt frem slik at den kan krysse framdekket og skape uhell. Skal den løpe foran vil en nomesele fungere fint. Non stop har flere polstrede brystseler, feks den de kaller sporsele, den fungerer fint å sykle med syntes jeg. Ellers har breeders og ruffwear også polstrede seler av god kvalitet. Anonymkode: e97a9...3e0
Julie Skrevet 26. april 2018 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2018 Takk for alle svar. Han blir løpende ved siden av sykkelen. Har tenkt som vedkommende over her ang nomesele i denne sammenhengen. Redd han blir i overkant langt framme i fht sykkelen og farlige situasjoner kan oppstå (for oss begge). Skal sjekke ut sporsela til Non Stop 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå