AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Narkotika er noe jeg virkelig prøver å ta avstand fra, da jeg både har egenerfaring og har nære mennesker i livet mitt som virkelig sliter. Dødsfall er også et faktum. Men det kommer til meg at så og si hver mann jeg dater hvor vi har god personkjemi og ting kan utvikle seg til å bli noe fint, så viser det seg likevel til slutt at mannen røyker hasj. "Bare av og til" og "Men det er jo så deilig" får jeg høre når jeg sier at dette ikke fungerer. Jeg har virkelig sett hvordan rus åpner porten til et liv i konstant jag og elendighet. Jeg er nødt å ta avstand, både for min egen skyld og for et eventuelt barn. Jeg har ingen tro på at en mann vil eller ønsker å være 100% rusfri når det kommer et barn inn i bildet. Dette frustrerer meg på mange måter da jeg både blir ufrivillig testet i rusbeherskelsen min og menn som virkelig kunne vært bra for meg blir utelukket ene og alene på grunn av rusbruk. Jeg er blitt kalt prippen og blir fortalt at jeg må ta meg sammen og "deale" med det siden vi lever i en verden hvor rus befinner seg overalt og "alle" bruker det, til og med potensielle venner. Jeg har fått høre at om jeg skal drive og droppe alle menn jeg møter på grunn av en joint så vil jeg til slutt støte vekk alle mennesker i livet mitt. Fordi totalt avholdende mennesker er så og si umulig å finne. Jeg er sliten. Noen som har innledet forhold med menn som røyker hasj "av og til" hvor det faktisk går bra? I så fall ønsker jeg å høre noen solskinnshistorier. Anonymkode: 0a2d7...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Da må du ha lite nedslagsfelt når det ang. aktuelle dater eller så bor du i ei lita bygd Anonymkode: 1d168...869 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 Da går du heller etter de 2/10! Anonymkode: 0f6c7...3b8 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 Hæ, står du på "Plata" og har valgt innen 100 meter på instillinger? Det er ikke vanlig at 80% ruser seg på illegale stoffer, i min omgangskrets er det ingen som gjør det. Anonymkode: 0d712...aad 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. april 2018 #5 Skrevet 25. april 2018 Du burde se etter andre typer mannfolk.
Gjest making.a.mess Skrevet 25. april 2018 #6 Skrevet 25. april 2018 Du tiltrekkes av samme type menn. Disse er liberale til rus. Du trekkes ubevisst imot menn som ikke er bra for deg. Dessuten så påfølges den ene dårlige holdningen etter den andre. En som bruker rus til helgekos er nok slapp på andre viktige holdninger også. Jeg har aldri datet noen som har vært interessert i rus. Vanlige menn er ikke det.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #7 Skrevet 25. april 2018 Å kreve at en kjæreste ikke bruker illegale rusmidler er ikke kravstort i det hele tatt. De som røyker daglig er helt jævlige mennesker. De som røyker en gang i blant hadde droppet festjointen for noen de er glad i hvis de er noe å samle på. Anonymkode: 2f03c...81a 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #8 Skrevet 25. april 2018 Trenger ikke være/se spesielt gæren ut for å være en av disse som som røyker litt innimellom. Jeg kjenner en del og skjønner hvorfor det står 8/10. Det er ganske vanlig, iallefall i storbyen. Når det er sagt er disse ganske oppegående (sett bortifra røykingen), og det er ikke røykerne jeg har opplevd det verste med, men de som drikker. Anonymkode: 802bf...c89 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #9 Skrevet 25. april 2018 Jeg har samme krav som deg, og har aldri møtt menn som ikke kan oppfylle det kravet. Dvs; jeg har jo selvsagt møtt mange menn og kvinner som har prøvd litt ulike ting - men ikke som driver med det jevnlig, og ikke som har problemer med å kutte det helt ut i voksen alder. Du har nok preferanser som handler om utseende og oppførsel - som også sammenfaller med å være litt likegyldig/ikke «ordentlig». Problemet er ikke menn, men din smak. Anonymkode: 9fb5d...980 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #10 Skrevet 25. april 2018 Det kan ha med typen menn du tiltrekkes av. Du liker kanskje litt bad boys med tatoveringer og piercinger. Gå heller for menn med en streitere look, søk i et annet miljø enn ute på byen. Anonymkode: a97e2...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #11 Skrevet 25. april 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan ha med typen menn du tiltrekkes av. Du liker kanskje litt bad boys med tatoveringer og piercinger. Gå heller for menn med en streitere look, søk i et annet miljø enn ute på byen. Anonymkode: a97e2...c9d Det er streitingene som er de verste røykerne etter min erfaring Anonymkode: 802bf...c89 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #12 Skrevet 25. april 2018 Man trekkes mot dem som kjennes familiært. Derfor velger damer med dårlige fedre like fæle menn. Måten å stoppe mønsteret på er å prøve å kjenne igjen varselstegnene. Hasjrøykere opplever jeg som sløvsnakkere, de er alltid våte i øynene og monotone. Men jeg har en god familie så jeg trekkes mot gode menn. Har derimot venninner som går i samme fella som deg, få av dem har energien eller viljen til å stoppe mønsteret. Anonymkode: 2f0fc...ae9 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #13 Skrevet 25. april 2018 Du må virkelig starte å utvide kretsen din og omgås i helt andre miljøer enn du gjør. Har vært sammen med folk som røyker osv en gang i blandt, og det er aldri bare en gang i blandt som de sier. Jeg røyka selv før også i mange år men etter et samboerskap med en som gjorde livet til en røyksky slutta jeg når det ble slutt og har det som dealbreaker i dag at noen røyker eller bruker rusmidler ofte, det inkluderer alkohol også. Og jeg ser det jo på de kameratene mine som har kjæreste og røyker, de er ikke gode kjæresteemner selvom de er kule kamerater, og venninder med sånne kjærester har et type forhold som man hadde når man var 16, der bare sex er det som binder en sammen og man ellers irriterer seg over hverandre og ikke har noe nyttig å snakke om eller gjøre sammen, hvor de ender opp med å bli en deltidshobby for kjæresten når han føler han "må" for helst vil han bare være med kamerater å røyke og syns alt annet er så mas og han fortjener liksom den jointen så godt fordi han har vært på jobb eller greid å poste et brev denne uka , så når kjæresten spør om kjærestetid så er det bitching og nagging. Nei , sånne menn vokser aldri opp til å bli gode kjæresteemner. De ender opp som halv alkiser i 40 og 50 åra fordi å møte damer på byen er det eneste de gjør for ingen vil være sammen med de på fritida. Anonymkode: 208fb...f15 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #14 Skrevet 26. april 2018 Håper cannabis blir legalisert snart. Peace Anonymkode: 07a9e...968 2
Gjest Whiskey hangover Skrevet 26. april 2018 #15 Skrevet 26. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan ha med typen menn du tiltrekkes av. Du liker kanskje litt bad boys med tatoveringer og piercinger. Gå heller for menn med en streitere look, søk i et annet miljø enn ute på byen. Anonymkode: a97e2...c9d What? Det er junkies i alle miljøer. Det er ofte bare forskjellige type drugs, som er typisk.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #16 Skrevet 26. april 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper cannabis blir legalisert snart. Peace Anonymkode: 07a9e...968 Peace? Joda, likegyldigheten varer til den dagen dere eventuelt ikke får tak i noe. Da er det ikke mye peace! Ikke bland likegyldighet med peace. Dere er eksperter i å lure dere selv. Når dere må forholde dere til en verden uten rusbrillene på så får dere alt for mange utfordringer og bli både deppa og oppfarende. Ja, jeg vet. Har sett det utallige ganger. Når det er sagt : klarer dere å begrense det til noen helger, så er det å foretrekke framfor alkohol. Men dere klarer sjelden å begrense det. Anonymkode: f34a8...a8d 2
solmåneogstjerner Skrevet 26. april 2018 #17 Skrevet 26. april 2018 Men, de aller fleste bruker jo ikke slike stoffer. En del har prøvd en gang i tiden, men fortsetter jo ikke med det. Jeg tenker at du tiltrekkes av den type menn av en eller annen grunn. Kanskje av noe av sammen grunnen til at du har 'egenerfaring'. Det finnes massevis av menn som ikke driver med dette. Tenk gjennom hva du ser etter og ditt tiltrekningsmønster. Du kan påvirke deg selv til å endre det! 2
Gjest Whiskey hangover Skrevet 26. april 2018 #18 Skrevet 26. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Peace? Joda, likegyldigheten varer til den dagen dere eventuelt ikke får tak i noe. Da er det ikke mye peace! Ikke bland likegyldighet med peace. Dere er eksperter i å lure dere selv. Når dere må forholde dere til en verden uten rusbrillene på så får dere alt for mange utfordringer og bli både deppa og oppfarende. Ja, jeg vet. Har sett det utallige ganger. Når det er sagt : klarer dere å begrense det til noen helger, så er det å foretrekke framfor alkohol. Men dere klarer sjelden å begrense det. Anonymkode: f34a8...a8d Det er jo nettopp fordi noen er deppa eller har demoner som jager dem, at de røyker, skyter whatever. Helt ærlig! Er det bedre at folk bruker stoff, enn at dem drikker? Come on!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #19 Skrevet 26. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Håper cannabis blir legalisert snart. Peace Anonymkode: 07a9e...968 Inntil da: Don't ask, don't tell. Tydeligvis ... Anonymkode: a2f00...c65
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #20 Skrevet 26. april 2018 1 time siden, Whiskey hangover skrev: Det er jo nettopp fordi noen er deppa eller har demoner som jager dem, at de røyker, skyter whatever. Helt ærlig! Er det bedre at folk bruker stoff, enn at dem drikker? Come on! Jeg hater fulle folk. Liker ikke noe rusmisbruk da. Anonymkode: f34a8...a8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå