AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Har lyst til å prøve brasiliansk voks, men sliter med at jeg har to hemorider. Har gått på behandling fra legen, men de to største er ikke borte...eller så er det "døde" hemorider? Uansett, er dette noe hudpleierene tenker på, og synes er ekkelt? Synes det er nakent nok å måtte ligge der splitter naken for at de skal vokse underlivet. Erfaringer tas i mot med stor TAKK. Anonymkode: 69b34...5f5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Har faktisk lurt på det samme. Litt kiipt hvis de røsker de av med voksen 🤣🤣😅 Anonymkode: 904c6...6fb
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 Er de ikke bra om de fjerner roiden? Anonymkode: 5aa1b...296
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er de ikke bra om de fjerner roiden? Anonymkode: 5aa1b...296 fjerner hemoriden, mener du? helt sikkert, men er i følge legen så lang ventetid på sykehuset for at det skal gjøres, og jeg hadde trengt en omgang voks og to før den tid.. Anonymkode: 69b34...5f5
cypress97 Skrevet 25. april 2018 #5 Skrevet 25. april 2018 Skjønner godt at du synes det er litt vanskelig, kan du ikke bare sende dem en mail og spørre, da kan du jo evt være anonym.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #6 Skrevet 25. april 2018 Jeg hadde ikke satt pris på å måtte romstrere rundt en hemoroide. Du drar ikke til frisøren med lus i håret... Anonymkode: e61ea...e0e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #7 Skrevet 25. april 2018 80% har eller har hatt hemoroider. Det er ikke noe den personen som vokser deg tenker på eller i det hele tatt registrerer. Det er en del av hverdagen deres og ikke noe du skal bekymre deg for Anonymkode: 27fe2...875 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #8 Skrevet 25. april 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: fjerner hemoriden, mener du? helt sikkert, men er i følge legen så lang ventetid på sykehuset for at det skal gjøres, og jeg hadde trengt en omgang voks og to før den tid.. Anonymkode: 69b34...5f5 Fjerne hemoroide kan også medføre til ødelagt lukkemuskel og lekkasjer, og kronisk sårhet og smerter. Det beste er å lære seg å leve med hemoroiden , og bruke krem når den er vond og stor. Mine syntes alltid, men er kun vonde en sjelden gang i blandt. Var på sykehuset men ble frarådet operasjon siden risikoen for ødelagt lukkemuskel og lekkasjer + sårhet og kroniske smerter er stor. Anonymkode: 27fe2...875 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2018 #9 Skrevet 26. april 2018 Jeg har ikke hemoroider, men det ser ut som det. Det er overflødig hud etter fødsel og påfølgende revning og sying. Jeg tar brasiliansk regelmessig, og kunne helt ærlig ikke brydd meg mindre. Hvor skal grensa gå, liksom? ''Jeg har en kvise på venusberget, da kan jeg ikke gå''. ''Jeg har så masse cellullitter, da kan jeg ikke gå''. osvosv. Hemoroider kan ikke sammenlignes med lus i det hele tatt. Anonymkode: 016d3...dcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå