Gå til innhold

Blir menn lei seg når de kræsjer bilen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn har jo ikke følelser. Men blir de lei seg når ting blir ødelagt?

Anonymkode: e74c7...0e4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn har jo ikke følelser. Men blir de lei seg når ting blir ødelagt?

Anonymkode: e74c7...0e4

Bare jævlig nedtur den dødtiden det tar å få den fiksa igjen, eller tiden det tar å skaffe seg ny bil. Der frustrasjonen ligger

Anonymkode: 02193...9d3

AnonymBruker
Skrevet

De som topper selvmordsstatistikken i Norge et menn i 40-årene hvor dama har stikket og tatt med seg barna. 

Så ikke påstå at menn ikke har følelser. Det kan heller stilles spørsmålstegn med de kalde faen av kvinner som driter i han og bare stikker. 

Anonymkode: e5495...80a

Skrevet

Vel, jeg er dame og JEG blir lei meg om jeg ødelegger bilen. Hvorfor skal det være anderledes for menn?

Gjest Mannemann26
Skrevet

Menn har ikke følelser?? Er vi fra samme planet. Noen av de mest følsomme og reflekte menneske jeg har møtt har jo vært menn. Vi har en sterkere fasade en det kvinner har, men like mye følelser.

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: b2e76...d88

Skrevet

Hvem blir ikke lei seg dersom de krasjer bilen? Utrolig sure penger, og tap av bonus. Som regel helt unødvendig og. Stress og uoppmerksomhet. Ergerlig! 

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Bilderesultat for are you stupid

Endret av Catalina Culès
Skrevet

For mange menn (og damer) er bilen nesten som en venn. Klart de blir lei seg om den blir ødelagt da.

(Og så tror jeg du prøver å provosere litt med den kommentaren om at menn ikke har følelser.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...