Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke er tørr og legger seg i linjene? Og ev. en god rød «concealer» til å dekke mørke ringer (spm skal være under concealere) og som heller ikke er tørr og fremhever linjer/rynker?

Har forsøkt alt mulig men gir snart opp 😩🙈 enten blir de for tynn, slik at mørke ringene (hos meg er de veldig mørke) vises igjennom, ellers blir den for tørr. Har ikke forsøkt rød under, fordi jeg enda ikke har funnet en bra nok concealer til å ha oppå. Tips og råd mottas med stor takk 🙏🏼

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tarte shape tape, og two faced born this way. Kan også anbefale Mac, og Maybelline erase. De er like gode, men ikke like bra farge-match for meg. 

Men etter at jeg ble 30 legge samtlige seg i linjene (og jeg har prøvd mange flere enn disse). Så jeg bruker den spisse delen av en beautyblender og presser inn litt settingpudder rett etter påføring. Det gir flott resultat hele dagen. 

Anonymkode: 49843...05d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Verdens beste concealer er Be-Urqa! Dekker kjempegodt.

Anonymkode: 3e336...80f

• Liker 2
Skrevet

Men har du brukt primer under? Det hjelper vel?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Ikke hør på henne! Jeg brukte prim i ansiktet og det ble et helvetes gris!

2060976.jpg

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

2060976.jpg

Jøss, den var morsom! :ironi:

Skrevet
2 timer siden, Lalala123 skrev:

ikke er tørr og legger seg i linjene? Og ev. en god rød «concealer» til å dekke mørke ringer (spm skal være under concealere) og som heller ikke er tørr og fremhever linjer/rynker?

Har forsøkt alt mulig men gir snart opp 😩🙈 enten blir de for tynn, slik at mørke ringene (hos meg er de veldig mørke) vises igjennom, ellers blir den for tørr. Har ikke forsøkt rød under, fordi jeg enda ikke har funnet en bra nok concealer til å ha oppå. Tips og råd mottas med stor takk 🙏🏼

Hadde samme problemet som deg til jeg begynte med Clarins - Instant concealer. Den er kjempe god.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

2060976.jpg

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣dagens 😂😂

Anonymkode: cdb28...443

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rød concealer? Jeg bruker en rosa corrector  fra armani for å dekke mørke ringer. Kjøpt på kicks.  

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Nei har ikke pleid å bruke primer, vet du om en god? 

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rød concealer? Jeg bruker en rosa corrector  fra armani for å dekke mørke ringer. Kjøpt på kicks.  

Ja, har hørt at rød/oransje skal være bra for å dekke over veldig mørke partier. Den skal jeg sjekke ut 👍🏼

Skrevet

Masse gode tips og råd som jeg skal sjekke ut no, tusen takk dere 🙏🏼💖

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns Esteè Lauder og YSL har de beste concealerene. 

Anonymkode: 40f78...863

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, Lalala123 skrev:

Nei har ikke pleid å bruke primer, vet du om en god? 

https://www.best-i-test.nu/primer

Men jeg ville testet på meg selv før kjøp. Virker så forskjellig hva som passer den enkelte. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

https://www.best-i-test.nu/primer

Men jeg ville testet på meg selv før kjøp. Virker så forskjellig hva som passer den enkelte. 

Takk. Jeg har primer til ansiktet, men vet ikke om jeg tørr å bruke samme under øynene.

Skrevet

Jeg sverger til duo concealer fra Glominerals i beige!  Den ene er litt rosa, oransj og tar blå ringer og den andre er som en highligter som åpner øynene. Så all-in-one

https://www.coverbrands.no/concealer-under-eye-2

Nesten alltid på tilbud i de norske nettbutikkene som blivakker og coverbrands 

Selvfølgelig et must å prøve i butikk først, men vil tro beige vil fungere til de fleste med nordisk hud

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...