AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Del Skrevet 25. april 2018 I min hverdag har jeg ingen å snakke med, og savner en sånn type relasjon. Det største jeg ønsker nå er å opprette en relasjon til ei kvinne. Ei jeg kan bli forelsket i. Hvor finner man det? Anonymkode: 62505...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorstein Skrevet 14. mai 2018 #2 Del Skrevet 14. mai 2018 Fortell om deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Del Skrevet 14. mai 2018 58 minutter siden, Skorstein skrev: Fortell om deg selv i min verden her jeg bor? Anonymkode: 62505...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorstein Skrevet 14. mai 2018 #4 Del Skrevet 14. mai 2018 Ja, har det sånn som deg og savner venner osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #5 Del Skrevet 14. mai 2018 4 minutter siden, Skorstein skrev: Ja, har det sånn som deg og savner venner osv hvordan uttrykker du deg, og hva har du meldt deg inn i for å skape relasjoner? når opplevde du at du ikke har venner? og har du tatt feil beslutninger i livet som har bidratt til at du har gått feil retning(jobb, skole, idrett?) Anonymkode: 62505...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorstein Skrevet 14. mai 2018 #6 Del Skrevet 14. mai 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvordan uttrykker du deg, og hva har du meldt deg inn i for å skape relasjoner? når opplevde du at du ikke har venner? og har du tatt feil beslutninger i livet som har bidratt til at du har gått feil retning(jobb, skole, idrett?) Anonymkode: 62505...7c4 På forskjellige måter, det som er vanlig, forskjellige nettsamfunn osv, hadde også hobbyer før, og drevet med ting osv, men får ikke noe bånd med noen, folk blir ikke glad i en. Opplevde det på ungdomsskolen og har mislyktes i alle forsøk på forhold og vennskap deretter. De jeg har er som oftest opptatt med familie. Jeg er ikke der, da jeg gikk gjennom et brudd i fjor. Angrer på at jeg ikke tok en annen VGs linje som gjør det vanskeligere å komme dit jeg vil, pluss at jeg hadde en jobb jeg trivdes med og ønsker meg egentlig en utdanning innen det, men mange med den utdanningen får ikke jobb osv 😔 så jeg må finne noe annet som kan gi meg en sikrere framtid og noe jeg vil like og klare og utvikle meg i. Hadde jo en favoritt idrett som jeg sluttet i fordi den ødela nesten helsa mi og var tidkrevende og dyr, man måtte ha tid til skole. Det var noe jeg ønsket å konkurrere i osv. Mange kule idretter osv, men jeg bare skader meg og vil ha en smertefri og fungerende kropp. Hva med deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 15. mai 2018 #7 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) Hei, trådstarter. Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. /lillesky (mod) Endret 16. mai 2018 av lillesky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg