anita160 Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Jeg har nettopp barbert underlivet og som vanlig så vil det begynne å klø inmari mye imorgen. Derfor lurte jeg på om dere viste noe om noe krem eller noe som jeg kan kjøpe på apokeket eller noe som kan lindre det. Helst en billig en.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Det kommer jo litt an på hvorfor du klør. Om det er en bakterieinfeksjon vil håndsprit hjelpe. Men er det irritert hud vil det jo gjøre det verre.. Hydrokortison kan hjelpe på betennelser. Og aloe vera kan hjelpe mot irritert hud (untatt hos meg som ikke tåler Aloe vera) Om det er at hårene gror vet jeg ikke hva som hjelper. Anonymkode: 244b0...6e1
anita160 Skrevet 25. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2018 Det er ingen bakterieinfeksjon, bare sånn generelt kløe.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #4 Skrevet 25. april 2018 Ville vel ikke tatt hydrokortison i underlivet med mindre man absolutt MÅ? Prøv kokosolje? Anonymkode: a0aae...41c
anita160 Skrevet 25. april 2018 Forfatter #5 Skrevet 25. april 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville vel ikke tatt hydrokortison i underlivet med mindre man absolutt MÅ? Prøv kokosolje? Anonymkode: a0aae...41c Har du prøvd kokosolje før? eller vet om noen som har sagt at det har fungert?
saltyliquorice Skrevet 25. april 2018 #6 Skrevet 25. april 2018 Jeg har brukt kald aloe Vera gel, det har pleid å hjelpe
Mona123 Skrevet 25. april 2018 #7 Skrevet 25. april 2018 Jeg bruker bare en god og fet fuktighetskrem, til å forebygge kløe. Men om jeg først klør synes jeg det hjelper med en varm dusj og avslutter med iskaldt vann.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #8 Skrevet 25. april 2018 5 minutter siden, anita160 skrev: Har du prøvd kokosolje før? eller vet om noen som har sagt at det har fungert? Har ikke prøvd det i underlivet, for sliter ikke med kløe etter barbering, men vet om mange som sverger til det.. Jeg bruker det selv på tørr hud i ansiktet, og synes det hjelper Anonymkode: a0aae...41c
Gjest zoyah24 Skrevet 25. april 2018 #9 Skrevet 25. april 2018 Kanskje du kan prøve å smøre deg med baby olje etter at du har shavet der nede? Funker på meg i hvert fall
anita160 Skrevet 25. april 2018 Forfatter #10 Skrevet 25. april 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke prøvd det i underlivet, for sliter ikke med kløe etter barbering, men vet om mange som sverger til det.. Jeg bruker det selv på tørr hud i ansiktet, og synes det hjelper Anonymkode: a0aae...41c 12 minutter siden, zoyah24 skrev: Kanskje du kan prøve å smøre deg med baby olje etter at du har shavet der nede? Funker på meg i hvert fall Takk, skal vurdere det
Minya Skrevet 25. april 2018 #11 Skrevet 25. april 2018 Det funker også med vibrator-rens, du får kjøpt den på Kondomeriet og så og si alle andre erotiske butikker såvidt jeg har sett. Det er en liten flaske med blått innhold. Funker som faen for å unngå kløe rett etter barbering med høvel, både på venusberget og på leggene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå