AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 I min hverdag har jeg ingen å snakke med, og savner en sånn type relasjon. Det største jeg ønsker nå er å opprette en relasjon til ei kvinne. Ei jeg kan bli forelsket i. Hvor finner man det? Anonymkode: 08772...702 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Gå turer. Sett deg på en benk med avisa eller noe, og kommer det en dame med hund, så vis hunden oppmerksomhet. Så kommer dere kanskje i snakk. Har opplevd at flere menn gjør det, og to av dem har jeg blitt kjent med. Han ene er hundeeier selv, og vi går nå turer sammen, og vi liker hverandre godt. Det kan nok hende det blir noe mer her. Ellers kan du gå på kino, og si litt om filmen til ei dame som er alene. Ikke mye, og gjerne sånn litt med en avslappet holdning. Gå på en pub. Det er det ofte lett å komme i snakk med noen etter en øl. Velg riktig pub utfra hvem du er, og ikke drikk deg snydens. Det er bare å komme seg ut, mulighetene er mange. Men ikke overfall noen med masse prat og sånn desperat oppførsel. Et "hei" kan fort bli mer etterhvert. Anonymkode: 771f3...fad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå