Gå til innhold

Snus - hva sier dere i kassa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mocca mint normal liksom? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De finner aldri det jeg spør om uansett så jeg spør bare om jeg kan komme bak kassa og hente selv. Har ikke fått noen protester enda.

Anonymkode: 56708...ef3

• Liker 1
Skrevet (endret)

Haha for en tråd :lol:.. 

Jeg sier "Hei, jeg skal ha en Skruf slim fresh white"  :lol:

Så får jeg tilbake "xtra sterk?"

"nei, den vanlige" :lol:

Endret av Rosatoast
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Snus - hva sier dere i kassa

Nei fusj, dette er jo sånn derne tørket gress du putter unner leppa. Er du sikker på at du vil ha slikt svineri, vi har frukt der borte (peker) har du prøvd å putte en appelsin under leppa, det er sunnere.

Anonymkode: e3dc9...f9b

AnonymBruker
Skrevet

"æ ska ha en null-seks" 

Anonymkode: 97680...479

AnonymBruker
Skrevet

jeg vil ha en skruf fresh slim white takk

Anonymkode: dddfa...2df

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg heter Snus Mumeriken ☺

Anonymkode: 4e1cb...ce9

AnonymBruker
Skrevet

3 tårn Nick & Johnny Red Hot

Anonymkode: d1ed0...167

AnonymBruker
Skrevet

Handler alltid der det er Vensafe, det er genialt.

Anonymkode: 74a30...cd7

• Liker 2
Skrevet

Har bestilt i det siste fra M Sørensen.  Mye billigere.  Betalt 70 kr boksen for Epok. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg rapper det på en måte, here it goes : "Jeg vil ha en scruf fresh slim xtra strooooong mother fucka" ...funker alltid.

Anonymkode: 7e62a...e19

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg rapper det på en måte, here it goes : "Jeg vil ha en scruf fresh slim xtra strooooong mother fucka" ...funker alltid.

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja rapping må jo nesten prøves, får ta noe sånn som dette neste gang jeg er innom narvesen, og se på reaksjonen.

Jo jo here we go, i want the  ordinary and extraordinary . The box from the docks. The name is Thunder and it will make you slumber. jo jo.

Hadde ikke tort å vise meg der igjen tho.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja rapping må jo nesten prøves, får ta noe sånn som dette neste gang jeg er innom narvesen, og se på reaksjonen.

Jo jo here we go, i want the  ordinary and extraordinary . The box from the docks. The name is Thunder and it will make you slumber. jo jo.

Hadde ikke tort å vise meg der igjen tho.

:fnise:Skills!

Skrevet

Jevnt over vet ikke kunden selv hva de snuser engang, så som regel må jeg spørre flere ganger hva de egentlig er ute etter.
Heldigvis kommer de generiske boksene snart og da trenger de bare å huske merkenavnet og et siffer, på samme måte som Lab gjør nå med 02, 06, 12 og 23 eller hva de nå heter alle sammen.

Men ærlig talt, når de sier "Jeg skal ha en vanlig snus", så kjenner jeg at jeg kaster litt opp i munnen min.

• Liker 1
Skrevet

Der jeg handler til daglig holder det å si: "Ja, så skal jeg ha det vanlige". De kjenner meg nå. xD

Andre steder sier jeg at jeg skal ha en Nick & Johnny - Crushed Ice, den svarte med blå skrift, for å unngå at jeg får Ice White, som er motbydelig. 

Skrevet

Samme som @GammelSierraFan :P De kjenner meg, så jeg sier bare ''og så må jeg ha snus''. 

Skrevet
19 minutter siden, boblevann skrev:

Samme som @GammelSierraFan :P De kjenner meg, så jeg sier bare ''og så må jeg ha snus''. 

Det gjør det mye enklere. xD

AnonymBruker
Skrevet

«Kan jeg få en skruf slim original?» og så peker de eller tar fram en fresh, og så sier jeg «nei, ikke den! To hakk ned» og peker og til slutt får jeg riktig. Men det var før! 197 dager snusfri, y’all! :nori:

Anonymkode: 542fd...df2

• Liker 4
Skrevet

De fleste kundene sier bare navnet på snusen - noen det fulle og hele navnet og noen bare deler av det. Jeg har en god del stamkunder som bare sier "snus" og jeg vet hva de skal ha. De som ikke snuser selv, men som handler for noen andre sier ofte hvordan boksen ser ut. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...