Gjest Ninakanin Skrevet 22. februar 2005 #1 Skrevet 22. februar 2005 Hvorfor skjer det avogtil, og hva skal det bety det ikonet der? Så det plutselig og fikk helt sånn "ææææsj!". Det er nede på den info-linjen til vinduet, til høyre, der det kommer opp ikoner for feilmeldinger, scriptfeil og lignende. Et øye med rød strek over, hallo. Det er nifst!!! :hår:
*nora* Skrevet 22. februar 2005 #2 Skrevet 22. februar 2005 Da jeg leste overskriften, trodde jeg at det var meg du mente... :-( Men ingen rød strek over mitt øye, så da er det vel ikke meg likevel!! La merke til det isted jeg også, prøvde trykke på det men ingenting skjedde. Og nå er det vekke! Har noe med personopplysninger eller noe sånt å gjøre. Forøvrig kan det være dette som er storebror, han som alltid ser deg. Og når det er rød strek over, betyr det at han sover, og man kan gjøre som man vil. Og Manic, om du skulle titte innom her, så nei, det er ikke jeg som er den onde storebroren!! Synes du Ninakanin skal være litt redd når du ser dette, og føle deg utrygg når du er på nettet, det er nemlig det som er meningen. Og når du får den litt redde følelsen, skal du fort slå av dataen, og krype til køys, for der er det ingen som ser deg, iallefall ikke når lyset er av!
Gjest Ninakanin Skrevet 22. februar 2005 #3 Skrevet 22. februar 2005 :hår: I dag fortalte typen min meg at midt på natten hadde jeg satt meg opp i sengen, helt blek om nebbet og spurt med lett hysterisk stemme: "Hvem er det sitt øye!?!?!?!!!"
*nora* Skrevet 22. februar 2005 #4 Skrevet 22. februar 2005 Usj, hvem sitt øye snakker du om nå da? Mitt eller storebrors? Føler alle er ute etter øye mitt, og det er ingen god følelse! Enden på visa er vel at jeg våkner i natt, jaget av KG'ere som vil få has på øyet mitt... :blaveis: Men hvis det er slik at folk har mareritt om natta så skal jeg heller vurdere å bytte avatar. Har et fint bilde av nesa mi jeg kan bytte til
Gjest Ninakanin Skrevet 22. februar 2005 #5 Skrevet 22. februar 2005 Hehe nei det har faktisk ingenting i verden å gjøre med ditt øye! Vet faktisk ikke hvem sitt øye jeg var plaget av i natt...
Gjest Ninakanin Skrevet 22. februar 2005 #6 Skrevet 22. februar 2005 der var det øyet på pc'en igjen..
Gjest GreenSky Skrevet 22. februar 2005 #7 Skrevet 22. februar 2005 "Hvem er det sitt øye!?!?!?!!!" En stund trodde jeg at det var noe jobben gjorde, men så oppdaget jeg det på hjemme-pc'en også. Men hvis du søker litt om det skulle det vel dukke opp noe...
jolie Skrevet 22. februar 2005 #8 Skrevet 22. februar 2005 BlackIce 'er' et blått øye. Ikonet til programmet altså. Med rødt strek over om det er avslått. Men det ligger nede i systray hos oss, har aldri sett det på den-linja-som-jeg-vet-har-et-navn-men-ikke-husker-hva-heter.
Gjest GreenSky Skrevet 22. februar 2005 #10 Skrevet 22. februar 2005 Jegt søkte på red eye + pc, og fant et program for fjerning av røde øyne. Hm, det var da voldsomt tenkte jeg, helt til jeg oppdaget at det gjaldt foto.
jolie Skrevet 22. februar 2005 #12 Skrevet 22. februar 2005 Eller er det øyet med stoppskilt du tenker på? Så ikke at det var et øye før nå, jeg. 'Privacy Report' står det, når jeg holder musapekeren over. Det er vel noe morsomt som windows har for seg da..
Gjest Ninakanin Skrevet 22. februar 2005 #13 Skrevet 22. februar 2005 ja et lite øye med stoppskilt på...hva vil det meg!?!?!!!
Gjest Valhalla Skrevet 22. februar 2005 #14 Skrevet 22. februar 2005 Se nå fikk noen bruk for blått øye smileyen også.
jolie Skrevet 22. februar 2005 #15 Skrevet 22. februar 2005 Gosj, som jeg ble fiksert på dette øyet nå.. BlackIce er vel en brannmurting? Ikke jeg som styrer med sånt i denne heimen.
*nora* Skrevet 22. februar 2005 #16 Skrevet 22. februar 2005 Jeg har det øye med stoppskilt jeg også. Kommer opp når jeg skifter side her på KG. Forresten, ikke alltid, men avogtil.
Gjest Ninakanin Skrevet 22. februar 2005 #17 Skrevet 22. februar 2005 Ja det er liksom det, PLUTSELIG er det bare der, og sier liksom neineinei, og så vips, er det borte! Kan jo bli paraniod av mindre..
*nora* Skrevet 22. februar 2005 #19 Skrevet 22. februar 2005 Ikke tenk så mye på det kjære deg... :trøste: Det er nok ingenting personlig, og jeg beklager at jeg prøvde skremme deg i sted...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå