AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #1 Skrevet 25. april 2018 Heisann! Har idag vært på jobbintervju på min nåværende arbeidsplass. Har gått 66% våken natt (svangerskapsvikariat) og nå var jeg på intervju ang. 80% vikariat med mulighet for fast ansettelse på dag/aften. Nå fikk jeg mail fra jobb om at en av våre ansatte har sagt opp (100% fast stilling) og jeg er selvfølgelig veldig interessert i denne. Har en fast stilling på jobb med mindre stillingsbrøk som jeg har permisjon ifra pga vikariatet. Burde jeg melde interesse allerede nå eller skal jeg bare legge inn en søknad når stillingen blir utlyst? Er én person til på natt med fast stilling som jeg tror kan være interessert, og da stiller jeg ikke først mtp fortrinnsrett. Jeg kan vel søke på 100% stillingen når den tid kommer og samtidig takke ja til 80% vikariatet? Hva ville dere gjort? Anonymkode: 1ea35...25d
Gjest Senil Skrevet 25. april 2018 #2 Skrevet 25. april 2018 Det kan du og ja det hadde jeg også gjort😊
AnonymBruker Skrevet 25. april 2018 #3 Skrevet 25. april 2018 Selvsagt kan du takke ja til vikariat og søke på den faste stillingen samtidig. Anonymkode: b8bcc...901
Bærtur Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 Vet jeg kommenterer litt sent, men ville bare si at det er 100% innafor å søke faste stillinger når man har vikariat.
Gjest Klokkeblomst90 Skrevet 8. juni 2018 #5 Skrevet 8. juni 2018 Håper du får fast stilling. Vikariat er bare tull og tøys.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #6 Skrevet 9. juni 2018 6 timer siden, Klokkeblomst90 skrev: Håper du får fast stilling. Vikariat er bare tull og tøys. Fikk ikke 100% fast fordi noen andre hadde fortrinnsrett på den stillingen, men 80% stillingen ble gjort om til fast så jeg fikk den TS Anonymkode: 1ea35...25d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå